Arwen Skrevet 9. mars 2009 #1 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har kjøpt meg jubileumsdrakta til Oslo (i litt andre farger enn på bildet) men synes skoene var grusomme (og forferdelig dyre) så droppet de. Hva slags sko bør jeg ha til? Noen sier enkle svarte lave pumps mens noen mener vanlige bunadssko :klø: jeg vet ikke hva jeg synes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 9. mars 2009 #2 Del Skrevet 9. mars 2009 Kanskje noe bestemorstøvel-aktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. mars 2009 #3 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde tenkt å svare bunadssko, men falt veldig for Elfrida sitt forslag. Vet ikke akkurat hva hun tenkte på, men noe sånt som dette så jeg for meg. Men ikke for høy hæl sånn at en blir fort sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2009 #4 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg ville hatt enkle bundadssko... Man har det til Bergensdrakten, for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg hadde tenkt å svare bunadssko, men falt veldig for Elfrida sitt forslag. Vet ikke akkurat hva hun tenkte på, men noe sånt som dette så jeg for meg. Men ikke for høy hæl sånn at en blir fort sliten Det er nok ikke helt feil, skoene som hører til drakten er i den stilen. Problemet er bare at jeg synes sånne sko er skikkelig stygge er i første omgang derfor jeg ikke kjøpte de som hørte til. Vet det er litt teit å tenke sånn når det er bunad, men jeg er så glad i selve drakten at jeg synes det er dumt å ødelegge med sko jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. mars 2009 #6 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg hadde ikke ville hatt sko til en drakt som ergret meg hver gang jeg tok dem på.Da ville jeg gått for noen behagelig bunadssko. De finnes jo i en del varianter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. mars 2009 #7 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg ville hatt bunadssko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #8 Del Skrevet 13. mars 2009 Bunadsko blir finest. Sorte, lave pumps blir for simpelt. Så vil jeg anbefale deg å kjøpe skikkelige kvalitetssko. Timesvis i 17. mai eller bryllup er vondt med dårlige sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 14. mars 2009 #9 Del Skrevet 14. mars 2009 Ville og valgt bunadsko, pumps ser ofte litt feil ut i forhold til bunader og festdrakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå