Neytiri Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Eg måtte bare dele med dere kosn utdrikningslag eg fikk i helgen, og kanskje noen av dere forlovere har lyst på lytt inspirasjon. Først hadde eg ikke peiling på når dette kom til å skje siden det er faktisk 3 mnd til bryllupet, men eg ble satt ut når nøkkelen vridde i døre mens eg satt på sofaen og spiste frokost(udusjet og kun iført topp og truse). Da kom det in en haug av jenter og forlover og eg fikk beskjed at eg hadde 30min på meg å dusje og kle på meg Så var det bundet for øyene mine sånn eg hadde ikke peiling på kor vi skulle hen. Da eg ankom leiligheten til ene forloveren sto det en massør med benk i stua hennes(DEILIGT!). Etter ble det koselig lunsj. Så fikk eg endelig sminke og hår gjort før det ble et fotostudio i stua kor en fotograf(venn) tok masse søte bilder. Så var det på vei ut igjen. Vi ankommer noe som heter Sun Studio(like ved Ceasar)...herrigud tenker eg, eg er jo brun(har litt latin blod) så dette var veldig rart......men neida, dette er ikke solstudio, dette er en recording studio!!! SKAL EG SINGE???BLAAA.... Ja eg skal singe, 2 låter. God vin og masse latter.....så blir det koring av de andre jentene oppå det eg har spillt inn....herrigud så morsomt! Var det da tilbake til leiligheten med masse god tapas og morsome leker(ka kan du om kommende ektemann spørsmål, og husmorstesten). Til slutt var det dratt til byen på en kareoke bar kor eg dreit meg ut og til slutt kasta buketten som jentene hadde til meg! Avslutningslåt var "Fairytail" med Aleksander Rybak!!! Sååååå koselig! Endret 9. mars 2009 av icechick
leirbål Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Det hørtes veldig morsomt ut. Så koselig at du delte det med oss.
^^Sunny^^ Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Kjekk tråd,. Jeg trenger nemlig massevis med råd !! Bestevenninnen fant nylig ut at ; "joda, vi gifter oss om 5 uker vi" Hvordan i alle dager skal jeg klare å ordne noe på så kort tid ???? :dåne:
Gjest missLady Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Så koslig! Dette skal jeg huske på når jeg skal lage utdrikningslag for min søster neste år
Neytiri Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2009 ja eg syns det var moro....joda det tar ikke så lang tid å sette opp god mat og koselige leker, kanskje en dag på spa og en tur på kareoke på kvelden....så har du et bra utrikking! HUSMORSTESTEN: Det var 10 spørsmål om husmorting da.....De hadde laget et plaggat med lapper som hadde svaret på baksiden. Så hadde eg laaangt slør og hver gang eg svarte feil klippet de sløret kortere!! hehe....så det eg husker var at man for eks. skulle gjette simboler på vaskemaskin, nevne ingredienser i pannekake røre, kosn få blodflekk ut av klær, sy en knapp........sånne ting....klisje ting egentlig, men var dritmorsomt fordi eg fikk ikke mange riktige...hahaha....så sløret ble kort og søtt...tihii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå