Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ganske lyse hår på armene så jeg har ikke barbert dem, men hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mine hår er helt lyse og slettes ikke mange. Jeg ser derfor ikke behovet for å anskaffe meg enda mer løpende vedlikehold.

Skrevet

Hehe, nei. Gjør folk det da? Aldri sett :P

Gjest Gjest
Skrevet

er du gaaal..nei ikke gjør det. om du har lange sorte hår og er jente så prøv andre metoder.

Gjest Adana
Skrevet

Hårfjerningskrem. Helt genialt, siden hårene ikke stikker når de vokser ut igjen.

Har selv helt lyse hår som er bortimot usynlige. Hvorfor jeg da gidder å fjerne dem? Fordi det er deilig med glatte armer, på samme måte som det er deilig med glatte ben :gjeiper:

Gjest Christabelle
Skrevet

Hjelpes! Jeg håper ikke dette blir det neste vi jenter på gjennomgå! Skal vi ikke få lov til å ha hår noen steder?

Jeg skjønner det hvis en har lange, mørke hår, men der går min grense!

Aldri gjort, aldri vurdert. Ikke en kjeft som tenker over om jeg har dun der uansett.

Skrevet

Aldri gjort det nei. Kun når jeg gikk på skolen fordi vi trengte å øve på voksing :)

Skrevet

Nope. De kan egentlig se litt lange og mørke ut i visse typer lys... Men jeg bryr meg ikke stort. Jeg er så sexy atte uansett :lur::ler:

Skrevet

Nei nei nei. jge har vel haar som synes, men jeg de er ikke kjempemoerke, og jeg bryr meg ikke.

Leggene bareberer jeg jo, men prinsipielt ser jeg ikke heeelt vitsen der heller, bortsett fra at det er mote. Man gjoer det jo fordi man har blitt vant til det/liker det, og fordi det er vanlig aa gjoere det.

Skrevet

Jeg gjør ikke det, nei, men jeg har ei venninne med ganske mørke hår på armene, og hun bleker dem. Det funker visst veldig bra, og holder lenge.

Skrevet
Jeg gjør ikke det, nei, men jeg har ei venninne med ganske mørke hår på armene, og hun bleker dem. Det funker visst veldig bra, og holder lenge.

Finnes det spesialblekemiddel for armer, mon tro?

Skrevet

Jeg har lange, men helt lyse hår. Ser ikke helt behovet for å fjerne dem siden jeg ikke ser på hårene som stygge eller sjenerende.

Gjest strykebrett
Skrevet

Nei, det gidder jeg rett og slett ikke. Er ganske brun da, så de vises ikke sååå godt selv om de er ganske lange og mørke. Tror rett og slett ikke jeg hadde orka det altså, har mer enn nok med alt det andre som skal barberes.

Skrevet
Finnes det spesialblekemiddel for armer, mon tro?

Jeg aner ikke, men har ikke fått inntrykket av at det er noe eksklusive greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...