Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hei. Overskriften sier vel det meste. Min kjære ble ranet på jobb, så jeg har lyst til å gjøre noe fint for ham, for å vise at jeg er her, med og uten ord. Har dere noen tips? Hva ville dere gjort? Ville dere gjort noe ekstra? Takk for innspill.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Kan du ikke kødde litt med han da? Finne på noe lureri? Hva med å kle deg ut med finnlandhette, kubein, ect og list deg inn i huset og overrask han neste gang han kommer hjem?? Synes det ville vært festelig..... Go girl!!
Gjest MB-- Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Kan du ikke kødde litt med han da? Finne på noe lureri? Hva med å kle deg ut med finnlandhette, kubein, ect og list deg inn i huset og overrask han neste gang han kommer hjem?? Synes det ville vært festelig..... Go girl!! For en utrolig slem ting å gjøre. Du kan jo lage en god middag, tenne masse sterinlys, og kanskje ha noe sexy undertøy under klærna dine til etter maten? Og spise maten UTEN tv er det beste! Da er fokuset på hverandre, ikke på boksen.
Snill Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Hei. Overskriften sier vel det meste. Min kjære ble ranet på jobb, så jeg har lyst til å gjøre noe fint for ham, for å vise at jeg er her, med og uten ord. Har dere noen tips? Hva ville dere gjort? Ville dere gjort noe ekstra? Takk for innspill. Jeg foreslår noe a-la middag som ble nevnt over, men også at du kanskje lager et kort, eller på annen måte noe "håndfast". Ser for meg noen velvalgte ord i samme gate som at "du ble ranet for penger og mobil, men meg kan de ikke rane fra deg" eller lignende...kanskje sammen med f.eks ny lommebok med allerede innsatt bilde?
Gjest TS Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Kan du ikke kødde litt med han da? Finne på noe lureri? Hva med å kle deg ut med finnlandhette, kubein, ect og list deg inn i huset og overrask han neste gang han kommer hjem?? Synes det ville vært festelig..... Go girl!! Takk, men nei takk.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Ellers, takk for fine forslag. Jeg likte tanken om å gi et kort. Det skal jeg ihverfall gjøre.
Snill Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Ellers, takk for fine forslag. Jeg likte tanken om å gi et kort. Det skal jeg ihverfall gjøre. Den er fin...fint med tilbakemelding på hva det endte med om du gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå