allyhoo Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 I en fest en gang så var det lagt ved et ark morsomme bordvett regler i sangheftet. Disse har jeg selvsagt gjemt på en veldig lur plass... Husker bare et par: - Spis fortrinnsvis av din egen tallerken. - Vennligst påse at slipset ikke faller i suppen. Har søkt på forumet her uten å finne noe. Er det noen av dere som kan hjelpe?
allyhoo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2009 Der kom jeg på noen fler og. - Den som holder tale er ansvarlig for å vekke de som sovner ved talens slutt. - Unngå trengsel under bordet, krabb mot høyre. - Fotografering tillates kun dersom en kopi sendes til brudeparet.
Fantorangen Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 UNDER BESPISNING VÆR VENNLIG Å IAKTA FØLGENDE ORDENSREGLER 1. Hver og en spiser på sin tallerken 2. Spis med innsiden av ansiktet. Alt søl på utsiden tørkes hurtig mulig bort med den vedlagte servietten. 3. Dersom glasset deres slurper, byttes det omgående ut med en flaske og sugerør. 4. Føler De Dem ensom, prøv å snakk med naboen. 5. Ved gang rundt bordet er raping forbudt. 6. Inntatt måltid tas i retur. 7. Pass tennene! Bit ikke av glasset! 8. Unngå trengsel under bordet ! ! kryp til høyre! 9. Len Dem ikke over naboen når det begynner å gynge! 10. Lyserøde elefanter leies mest mulig ubemerket ut på toalettet og tjores til vasken. 11. Medtatt sølvtøy eller stol bes levert tilbake senest neste uke. Noe lignende disse?
allyhoo Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2009 Tusen takk begge to, var akkurat det jeg lette etter Søkte på bordvett regler og ikke bordregler... Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå