Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Eller hva det heter, tattooører ?

Eh jaja, noen som vet om noen flinke ?

Hvor som helst i landet, har mark i ræva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tattovør.

Sjekk internett vel, ikke vanskelig å finne...

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke det nei, men om de er flinke eller ikke vet man aldri.

Så derfor spør jeg om det er noen som har noen anbefalinger.

Gjest Gjest
Skrevet

Takker. :D

Ser ut til at han/de kan om-tegne en tattis jeg har tegnet selv og...

Hmm.... Kanskje det blir Trondheimstur da!

Gjest Sandbekken
Skrevet

De fleste tatovører er flinke til å om-tegne tegninger kunden vil ha. Det er en spessiell teknikk for det som gjør det hele veldig enkelt ;)

Ang makken i rompa så vet jeg ikke helt hva du skal gjøre.. :eeeh: Hihi..

Gjest Adana
Skrevet

De fleste tatovørene har en mappe med bilder av tatoveringer de har laget. Det er jo da ganske enkelt å finne ut hvorvidt du selv syns de er flinke eller ikke. Mange spesialiserer seg også innen spesielle typer motiv, og da kan du jo også velge en som er ekstra flink på den type motiv du vil ha.

Mange dyktige i Bergen, se f.eks. Let's Buzz, og sjekk verkene til hver tatovør.

Gjest Adana
Skrevet

Må visst skaffe meg ny tatovør selv... Har tatt alle mine hos Anders hos Leading Light i Bergen, men når jeg nå skulle anbefale ham, fant jeg ut at han slett ikke er i Bergen lenger, men i Lofoten! Og som om ikke det var nok, har han sluttet å tatovere, men jobber som grafisk designer. Sukk. Så blir det ut på jakt igjen.

:fnise:

Skrevet

Som andre her har anbefalt,

Lets buzz i bergen

Solidtatto i stavanger

og kurt fagerland.

Søker du på disse på nettet finner du hjemmesiden deres, og der har de også gallerier hvor du kan se tattoveringer, og lett kan ta kontakt med dem.

• 2 måneder senere...
Gjest tyttebæra
Skrevet

Flaming Heart i Trondheim!

Både Elton og Linn som tatoverer der er kjempeflinke!

Har selv tatt mange tatoveringer der, og er veldig fornøyd!

• 7 måneder senere...
Gjest Tattoofreak
Skrevet
Flaming Heart i Trondheim!

Både Elton og Linn som tatoverer der er kjempeflinke!

Har selv tatt mange tatoveringer der, og er veldig fornøyd!

Gjest Gjest_vero_*
Skrevet

Annbefaler (de fleste) på Let's Buzz ! Ikke alle tattovører er like flinke der, jeg ga Arild der et bilde hvor jeg ville få frem stilen jeg ville ha på tattoveringen min og ba han tegne den om så den ikke ble helt lik den på bildet.

Det gjorde han ikke, han brukte akkurat samme "form" som bildet og gjorde en horribelt elendig tolkning av selve motivet. Jeg leter enda etter noe å dekke over det stykket med, eller i verste fall fjerne den. (Jeg så jo ikke at det var identisk før etter på..)

Men jeg har VELDIG god erfaring med Sandy, Christine og ikke minst Jannicke !

Det er jo ikke kun egenskapen til å tegne som gjør en tattovør god etter min mening. Viktig at de "gjør det riktig" I tilfelle du vil ha den fjernet en dag. Og å kunne komunisere med kunden er også veldig viktig.

Du bør mest definitivt oppsøke Let's Buzz i Bergen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...