Gå til innhold

Pirrende i badstu


Gjest treningsnarkoman

Anbefalte innlegg

*snip*

Den historien der hørtes veldig ut som en kompis av meg...

Opplevd en del rart selv, så jeg tror at dette har skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Ok, er det en ting jeg har lært meg i løpet av livet så er det at seksualiteten vår får mennesker til å gjøre ganske mye forskjellig rart.

Hvis du synes at det som jeg skriver er for ekstremt til å være sant så er det på tide å åpne øynene og få seg litt livserfaring...

Nå er jeg tilfeldigvis etter det jeg har hørt en attraktiv og flott kar (i all beskjedenhet), så jeg ser det ikke som helt utelukket at noen skulle ønske litt oppmerksomhet fra meg ;-)

Er det meg du skriver om - bruker gå i badstu med hvit bikini - IKKE UNDERTØY . he he Nei neppe meg - sikert ikke .

Å du er en attraktiv kar - ja det har hun sikkert allerede lagt merke til ! Å bli alene i badstua med en attraktiv kar - wow - det er spennende ! Pratet dere ikke ? Ikke ett ord med hverandre der inne ? rart når dere var alene .Spiller hun overlegen eller ... Jeg hadde ikke klart å slappe så veldig godt av der inne - om det var meg alene der med den kjekke mannen , en fremmend - alltfor spennende - nesten ubehagelig spennende . Greit å late som man er avslappet da kanskje og opptatt med sitt .Klart hun vet du så på henne - selvfølgelig veldig bevisst på det var hun .

Jeg tror hun kunne vært litt tent ja på situasjonen . Enten det eller føle seg uvell av stirringa de om du ikke viker blikket men bare fortsetter å stirre osv

Sån følelse at de spiser deg opp med blikket - en kan føle seg litt liten da og det er ingen plass å gjemme seg : ) Best å bare lukke øynene da og late som man ikke er bevisst stirringa .Kanskje derfor hun så veldig avslappet ut ?

Hun går dit ved flere anledninger .Veksler hun ikke blikk kontakt med deg hver gang dere ser hverandre og dere er begynt å hilse ? Om hun gjør det - liker hun deg . En orker ikke hilse på absolutt alle " ubetydelige " folk .Kunn de intrisange ? eller de man kjenner .Ja hun viste seg nok for deg ! Er det kvinner gjør når de vil fange en manns oppmerksomhet og intresse . Lokker - og håper en får napp ( kontakt /intresse osv ) - Du må ta inisiativ fremover til å hilse - prøve å få vekslet noen ord med henne . Så får du se vidre responsen fra henne om den er positiv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til saken: noen tips til hva jeg kan foreta meg? Er det noen damer her som har gjort noe lignende? Er dere da bare ute etter å vise dere, eller drømmer dere om at det skal bli noe mer?

Hilsen trådstarter

Jeg har en liten fetisj for å vise meg frem, og kunne godt ha gjort noe sånt med viten og vilje. Men jeg vil kun ha samboeren min, så ville ikke satt pris på om "kikkeren" hadde prøvd seg med noen tilnærmelser ;)

èn gang for endel år siden, hadde jeg sex med min daværende samboer i syden på en balkong. Det satt en mann vis a vis vår balkong og han likte tydeligvis underholdningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Men det kan være at denne kvinnen ikke tenkte seg om. Jeg har opplevd at jeg med min personlighet kan misforståes til å være flørtende helt ubevisst. Dette har jeg blitt noe flinkere til å forstå etterhvert som jeg har blitt eldre.

akkurat det der sliter jeg litt med. Jeg blir ofte overrasket når noen vil noe mer - skjønner ikke hva som har gjort det, og så tenker jeg etter og ser at jeg sender feil signaler. Men vil jo ikke det :S hvordan får du til å endre måten du oppfører deg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
akkurat det der sliter jeg litt med. Jeg blir ofte overrasket når noen vil noe mer - skjønner ikke hva som har gjort det, og så tenker jeg etter og ser at jeg sender feil signaler. Men vil jo ikke det :S hvordan får du til å endre måten du oppfører deg på?

Du går inn påwww.personlighet.no og bestiller deg en ny en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn påwww.personlighet.no og bestiller deg en ny en :fnise:

Hehe, jepp! Done. Nå er jeg en helt ny person :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Tråd som trenger friske kommentarer!



Anonymous poster hash: 91382...cdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tråd som trenger friske kommentarer!

Anonymous poster hash: 91382...cdd

 

Enig ! Spennende lesning !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...