Gå til innhold

Ord

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tror fi##e brukes som  banneord fordi det er et visst trykk i det. Det funker rett og slett jævlig bra som kraftsalve.

OK... Men hvorfor virker ikke pikk på samme måten? :roll:

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Sverige hvor mannens organ har ialle år blitt kalt for Snopp har man nå offisielt kommet frem til at kvinnens organ skal hete Snippa.

Svensker er smartere en man skulle tro se. .-)

Når det gjelder elskov, så er vel min anti-favoritt ordet "penetrering", noe som skulle lede tankene inn på at det er mannens jobb å "nedkjempe byttet", hadde det vært kvinnen ville vel uttrykket vært "tre seg nedpå" eller noe annet usexy noe..

dr.eros-zloty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekebaguetten :o Verste jeg har hørt. Sammen med "dæter" - nei det er ikke fælt, bare latterlig. Sier noen det? Jeg hadde ledd med skakk om noen hadde sagt det i fullt alvor.

Jeg har forøvrig ikke patter, men pupper.

Å knulle er ikke bra - men et raskt knull er veldig bra :wink:

Pule er fint - elske er litt klissete, men skyldes det jordbær og chamapgne, er det greit.

Har egentlig et uproblematisk forhold til ord og kropp - snopp og snippa er forresten litt sjef da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvile ord bruker du for å tafse på deg selv da?

Nå har det seg sånn at jeg ikke pleier å fortelle noen at jeg skal tafse på meg selv(som du kaller det)

Men om det blir prat om det så blir det vel kalt alt utenom mastrubere og onanere. :wink: Eks. Nå skal jeg gå å ta på meg selv, eller nå skal jeg kose meg litt alene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ligge på finger'n" sa ei venninne av meg engang. Det syns jeg dekker det bra :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Hadde noen noen gang sagt rekebaguett til meg om mitt kjønnsorgan hadde det jammen ikke blitt noe på han heller. Makan! Det hørtes jo bare helt udelikat ut da!

Ellers er det mange av ordene som er nevnt her som er nesten turn off bare jeg hører dem.

Men Snopp og Snippa er sjef!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...