Gjest Fuglehue Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 det ekleste ordet innen sex må være å elske. Fysj! Jeg ser for meg champagne, jordbær og sex i slow motion og skjønner ikke at det er noe å stønne om åssen ord liker ikke dere+
Silfen Skrevet 7. juli 2003 #2 Skrevet 7. juli 2003 Kan heller ikke fordra ordet elske, ikke å pule heller for den saks skyld.
aline Skrevet 7. juli 2003 #3 Skrevet 7. juli 2003 mmm... jeg vil ha champagne, jordbær og sex i slow motion!!! :enig_animasjon: ekkelt ord innen sex? Må bli incest for min del!
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Nei jeg syns pule også høres ekkelt ut, som om de gjør det seint men hardt så fitta blir pulverisert. knulle er ok. Sex er greit. Bolle er bare morsomt, jeg hadde aldri greid å bolle, da hadde jeg ledd!
Trulta Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Onanere og mastruber(skrives det ikke sånn a?) synes jeg er fæle ord.
Tusseline Skrevet 7. juli 2003 #6 Skrevet 7. juli 2003 Uttrykk som "Bolle", "Hoppe i høyet" og "Mus" høres i mine ører, bare teit ut.
Achmed Skrevet 7. juli 2003 #8 Skrevet 7. juli 2003 Onanere og mastruber(skrives det ikke sånn a?) synes jeg er fæle ord. Hvile ord bruker du for å tafse på deg selv da?
@lfa Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 Liker ikke noen av de ordene som har blitt nevnt tidligere... Men champagne, jordbær og sex hørtes ikke så ille ut...
Gjest Sukkerert Skrevet 7. juli 2003 #10 Skrevet 7. juli 2003 Jeg synes både elske og pule er fine ord. Bruker dem begge avhengig av anledningen. Men et ord jeg ikke helt takler er klitoris.Vet ikke hvorfor.Har et flott forhold til klitorisen min. Men takler ikke lese ordet.Får helt frysninger og orker ikke lese mer.Det gjelder spesielt når det står om hva man skal gjøre med klitoris og andre deler av det kvinnelige kjønnsorganet. hm!Jeg er rar.
VesleBråka Skrevet 8. juli 2003 #11 Skrevet 8. juli 2003 Klitoris liker heller ikke jeg. Lovebutton er fint. Patter og dæter er forferdelig..
Suzy Skrevet 8. juli 2003 #12 Skrevet 8. juli 2003 Fitte er et jævlig ord fordi det brukes som skjellsord også... :-? Syns knulle beskriver akten fint jeg - og elske er veldig dekkende (har ikke noe imot jordbær og champagne!) Suz
Sharissa Skrevet 8. juli 2003 #13 Skrevet 8. juli 2003 Liker ikke f itte, syns det er et stygt ord, liker ikke mus helelr....så egentlig har jeg ikke noe godt navn på kvinnelige kjønnsorganner. Blir liksom litt rart å si "vaginaen min" også. Klitoris synes jeg også er etsnodig ord... bedre å kalle den bare for klitten. Elske er helt i orden, men det er ikke sånn type sex jeg vil ha
Gjest Fuglehue Skrevet 8. juli 2003 #14 Skrevet 8. juli 2003 Det at fitte blir brukt som skjellsord skjønner jeg ærlig talt ikke, det er jo en poisitiv ting?
Tusseline Skrevet 8. juli 2003 #15 Skrevet 8. juli 2003 Patter og dæter er forferdelig.. Huff, typisk fjortissuttrykk. Enig med deg, VesleBråka.
Suzy Skrevet 9. juli 2003 #16 Skrevet 9. juli 2003 Det at fi### blir brukt som skjellsord skjønner jeg ærlig talt ikke, det er jo en poisitiv ting? Ja det kan du si, men det blir jo det - og dermed misbrukt spør du meg. Dårlig gjort å ta fitta fra oss jenter!!! :-? Suz
VesleBråka Skrevet 9. juli 2003 #17 Skrevet 9. juli 2003 Jeg hadde ikke likt det om noen hadde brukt "rekebaguett" om mitt kjønnsorgan ivertfall...makan.
Achmed Skrevet 9. juli 2003 #18 Skrevet 9. juli 2003 Jeg hadde ikke likt det om noen hadde brukt "rekebaguett" om mitt kjønnsorgan ivertfall...makan. Lukter surt men smaker godt? Det må være det desidert mest rævva kallenavnet jeg noen sinne har hørt. Personlig synes jeg «blomsten», «Rosa» og «Knoppen» er ganske teite og, jeg da, men det er jo klart de overskygges kraftig av rekebaguetten. *grøsse*
Norsk Standard Skrevet 9. juli 2003 #19 Skrevet 9. juli 2003 "Elske" er et ord jeg ikke har sansen for - det blir litt for mye jordbær & champis for meg. Knulle derimot er et ord som beskriver aktiviteten godt, er vel også mer interessert i "knulle" sex enn "elske" sex. NS
Gjest Balder Skrevet 10. juli 2003 #20 Skrevet 10. juli 2003 Ja det kan du si, men det blir jo det - og dermed misbrukt spør du meg. Dårlig gjort å ta fi### fra oss jenter!!! :-? Suz Tror fi##e brukes som banneord fordi det er et visst trykk i det. Det funker rett og slett jævlig bra som kraftsalve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå