nf Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Hei! Er det noen som vet om det er skaldelig med tanke på bakterier osv. å bade i svømmebasseng (klor) ? Klem Nina 7+4 :D
Fakse Skrevet 7. juli 2003 #3 Skrevet 7. juli 2003 Ja, det er trygt å bade, men ikke de siste fire ukene før termin.
Silfen Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Hvorfor er det ikke trygt å bade før termin? Så lenge livmorhalsen er lukket, er det da ikke fare for infeksjoner.
Fakse Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Vet ikke, men har hørt det fra maaaange ulike hold. Kanskje noen andre har en forklaring?
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #6 Skrevet 7. juli 2003 Man bør ikke bade de siste ukene før terminen da slimproppen kan ha løsnet. Det er den som hindrer bakterier i å trenge inn i til livmoren.
waco Skrevet 7. juli 2003 #7 Skrevet 7. juli 2003 For ikke snakke om hensynet til andre som er tilstede i bassenget.
majan Skrevet 7. juli 2003 #9 Skrevet 7. juli 2003 det er bare og bade i vei, jeg gikk jo på bassengtrening pga bekkenløsning under sist svangerskap helt til uke 37.
Solskinnsbarn Skrevet 10. juli 2003 #10 Skrevet 10. juli 2003 Spurte jordmor om akkurat dette forrige gang jeg var hos henne og hun sa jeg kunne bade i vei i både ferskvann, klor og saltvann helt til fødselen. (og forsåvidt kan jeg jo bade også akkurat da..) Men det hun IKKE anbefalte var å bade i boblebad, da kan morkaka løsne.. Og være forsiktig med badstue, jeg var dårlig hele dagen etter at jeg hadde gjort det..
VesleBråka Skrevet 10. juli 2003 #11 Skrevet 10. juli 2003 For ikke snakke om hensynet til andre som er tilstede i bassenget. Hva, vil du ikke ha en slimpropp seilende forbi nesa di Jeg synes gravide kvinner er flotte jeg, titter alltid litt ekstra på stranden hvis det er ei med kul på magen. Spesielt hvis hun har bikini og ikke badedrakt, så man ser magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå