Gjest Gjest_mona_* Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 er det noen som kan hjelpe meg å tyde denne gåten ?? Jeg trivest blandt tjuver og de villeste ville. Jeg er alltid tilstedes når noen tar en lur. Jeg trivest i kvite omgivneder, men ikke i røde og grønne. Blandt verdensmesterene er jeg alltid først, og finst til slutt i kvart eneste liv, men aldri i døden. Hvem er jeg ?
Blåbæret Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 v Den er jo ikke til stede når noen tar en lur.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Den er jo ikke til stede når noen tar en lur. Lurer på om det er en liten skrivefeil der, og at det skal være hvil i stedet for lur...
angeleyes Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Den er jo ikke til stede når noen tar en lur. Jeg tenkte at den er til stede fordi den som tar en lur da sover.
Blåbæret Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Lurer på om det er en liten skrivefeil der, og at det skal være hvil i stedet for lur... Jeg tenkte at den er til stede fordi den som tar en lur da sover. Smarte dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå