yoga Skrevet 9. mars 2009 #1 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg som gledet meg til Akutten i kveld, også ser jeg plutselig at Paradise Hotel går istedet. Noen som vet om det var sesongavslutning forrige uke, eller om det er byttet sendedag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 9. mars 2009 #2 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er mest sannsynlig at TV3 bare har tatt en pause for å få plass til Paradise Hotel. TV3 har aldri hatt skrupler mot å legge inn pauser midt i sesongen av en serie. Det har jeg lagt merke til mange ganger før. Sesongslutt er det ikke. Jeg begynte å følge serien på alternative måter for noen uker siden, så jeg er litt usikker på hvor langt TV3 har kommet, men det er hverfall den samme sesongen som går i USA nå (sesong 15). Skal jeg tippe ligger TV3 2-3 episoder bak USA. I USA er det fremdeles 4 episoder igjen av sesongen som går i mars og begynnelsen av april. Deretter er det slutt - for alltid. Dårlig gjort av TV3 å ta pause når det er såpass få episoder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 9. mars 2009 #3 Del Skrevet 9. mars 2009 Reagerer og på at det ikke kommer i kveld. De sa ingenting forrige gang at det skulle være pause, Så er det ingenting å glede seg til i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå