yoga Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg som gledet meg til Akutten i kveld, også ser jeg plutselig at Paradise Hotel går istedet. Noen som vet om det var sesongavslutning forrige uke, eller om det er byttet sendedag?
Elanor Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Det er mest sannsynlig at TV3 bare har tatt en pause for å få plass til Paradise Hotel. TV3 har aldri hatt skrupler mot å legge inn pauser midt i sesongen av en serie. Det har jeg lagt merke til mange ganger før. Sesongslutt er det ikke. Jeg begynte å følge serien på alternative måter for noen uker siden, så jeg er litt usikker på hvor langt TV3 har kommet, men det er hverfall den samme sesongen som går i USA nå (sesong 15). Skal jeg tippe ligger TV3 2-3 episoder bak USA. I USA er det fremdeles 4 episoder igjen av sesongen som går i mars og begynnelsen av april. Deretter er det slutt - for alltid. Dårlig gjort av TV3 å ta pause når det er såpass få episoder igjen.
ToveM Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Reagerer og på at det ikke kommer i kveld. De sa ingenting forrige gang at det skulle være pause, Så er det ingenting å glede seg til i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå