Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest.gutt
Skrevet

Hei

Ble dumpet for ca 2 uker siden pga hun ikke har de samme følelsene for meg lengre. Jeg har hatt det helt jævlig siden hun slo opp og håper selvfølgelig hun kanskje kan finne tilbake til meg.

Forholdet var relativt ferskt, 6 mnd, men vi har alltid kost oss masse sammen og aldri hatt noen problemer.

Vi ble enige om å ta en liten pause fra byn pga vi har spart penger til hver vår skoletur.

Kan forholdet rett og slett død ut pga vi var for mye sammen?

Men i såfall burde jeg ha lagt merke til det noe jeg ikke har merket i det hele tatt. Og jeg spurte om det da hun slo opp, men hun svarte nei...

Jeg har ikke tatt bruddet særlig bra, og har vært litt sjalu og sånn siden hun nettopp fikk mange nye venner på skoleturen hun var på og slo opp dagen etter hun kom hjem fra turen.

Men det har jeg sluttet med nå og skal gi hun avstand.

Hun har forsikret meg at det ikke er en annen gutt inne i bildet i hvertfall.

Jeg har alltid prøvd å passe på at vi ikke er for mye sammen slik at nettopp dette ikke skulle skje, men hun har aldri sagt i fra eller gitt meg noen hint om det.

Skjønner bare ikke at hun ikke ville prøve å jobbe med dette og bare gav opp på dagen liksom... Er knust og har bare lyst å snakke med hun. Vi går på samme høyskole men i forskjellige klassetrinn så vi ser hverandre i hvertfall 3 dager i uken. Og har delvis samme vennekrets så vi ser hverandre på fylla også...

Takk for alle svar og tips om hva jeg skal gjøre:-) Men ikke kom med sånne "det går over etterhvert" for det er jeg helt klar over... :-)

Kan følelsene komme tilbake like plutselig som de forsvant?:)

Og hvor lenge bør jeg holde meg unna for at det skal være noe håp i det hele tatt? jeg føler at jo lengre jeg holder meg unna, jo fortere forsvinner følelsene hennes helt vekk.

Hun er fortsatt veldig glad i meg og tar kontakt med meg i ny og ne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte hun noen andre på denne turen? Jeg syns det virket rart at sånt skjer over natta. Du burde spørre henne om dette slik at du ikke kaster bort tiden med forhåpninger.

Trøste :hug:

Gjest Gjest-gutt
Skrevet

Hun var også usikker på om jeg var den rette.. Men det mener jeg ingen kan vite etter 4 mnd. og følelsene forandrer seg etter hvert. man kan jo ikke være nyforelsket hele forholdet liksom...

Hun var også veldig klar for å bli kjæresten min da vi ble sammen.

Har snakket med venninner av hun og alle er like overrasket som meg.

Sitter igjen som et stort spørsmålstegn..

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet
Hei

Ble dumpet for ca 2 uker siden pga hun ikke har de samme følelsene for meg lengre. Jeg har hatt det helt jævlig siden hun slo opp og håper selvfølgelig hun kanskje kan finne tilbake til meg.

Forholdet var relativt ferskt, 6 mnd, men vi har alltid kost oss masse sammen og aldri hatt noen problemer.

Vi ble enige om å ta en liten pause fra byn pga vi har spart penger til hver vår skoletur.

Kan forholdet rett og slett død ut pga vi var for mye sammen?

Men i såfall burde jeg ha lagt merke til det noe jeg ikke har merket i det hele tatt. Og jeg spurte om det da hun slo opp, men hun svarte nei...

Jeg har ikke tatt bruddet særlig bra, og har vært litt sjalu og sånn siden hun nettopp fikk mange nye venner på skoleturen hun var på og slo opp dagen etter hun kom hjem fra turen.

Men det har jeg sluttet med nå og skal gi hun avstand.

Hun har forsikret meg at det ikke er en annen gutt inne i bildet i hvertfall.

Jeg har alltid prøvd å passe på at vi ikke er for mye sammen slik at nettopp dette ikke skulle skje, men hun har aldri sagt i fra eller gitt meg noen hint om det.

Skjønner bare ikke at hun ikke ville prøve å jobbe med dette og bare gav opp på dagen liksom... Er knust og har bare lyst å snakke med hun. Vi går på samme høyskole men i forskjellige klassetrinn så vi ser hverandre i hvertfall 3 dager i uken. Og har delvis samme vennekrets så vi ser hverandre på fylla også...

Takk for alle svar og tips om hva jeg skal gjøre:-) Men ikke kom med sånne "det går over etterhvert" for det er jeg helt klar over... :-)

Kan følelsene komme tilbake like plutselig som de forsvant?:)

Og hvor lenge bør jeg holde meg unna for at det skal være noe håp i det hele tatt? jeg føler at jo lengre jeg holder meg unna, jo fortere forsvinner følelsene hennes helt vekk.

Hun er fortsatt veldig glad i meg og tar kontakt med meg i ny og ne:)

Skjønner godt frustrasjonen din! Nå veit ikke jeg hvordan dere har hatt det den tiden dere har vært sammen.. Men ettersom dere har hatt et relativt kort forhold, og hun slår opp med deg - virker det vel egentlig som om hun ikke har hatt EKTE følelser for dette forholdet. Kanskje hun veldig gjerne vil at det skal fungere, men det er noe med magefølelsen som ikke stemmer? Av erfaring er det faktisk ofte det kan gå slik.. Og når man først begynner å tvile på sine følelser, er desverre veien tilbake til disse ekte følelsene litt kronglete.. Det er alltid en grunn for at man begynner å tvile.

Hadde jeg vært deg, ville jeg nok holdt avstand. Hun kommer nok ikke tilbake ved at du er pågående.

Men for all del.. Skjønner deg kjempe godt! Kjærlighetssorg er noe av det vondeste man kan oppleve! Det er det ingen tvil om.. Ordtak: "Man skal ikke gråte over noen som ikke gråter over deg.."

Gjest Gjest-gutt
Skrevet

Nei. Hun møtte ingen andre på turen har hun sagt. Jeg hadde litt den følelsen helt til jeg spurte henne rett ut i går, hvor hun sa at hun selvfølgelig hadde sagt det med en gang i stedet for at jeg skal se hun på byn med tungen i halsen på en annen fyr.

Snakket med andre jeg kjenner som var med på samme turen og de sa de ikke hadde sett noe heller.

Ringte hun et par ganger og sendte noen meldinger mens hun var vekke og alt virket helt normalt.

Hun er ikke av den typen som tar med seg gutter hjem fra byn. Tidligere forholdene hennes er kun et forhold som varte i 3 år på ungdomsskole/videregående. Det endte med at de aldri har snakket igjen.. han var utro/drittsekk osv..

Ellers holdt hun på med en kar i noen måneder for et år siden ca...

Men hun var virkelig klar for å bli sammen med meg da etter bare å ha kjent hverandre 1 måned.. Kanskje for klar?:(

Gjest Gjest-gutt
Skrevet
Skjønner godt frustrasjonen din! Nå veit ikke jeg hvordan dere har hatt det den tiden dere har vært sammen.. Men ettersom dere har hatt et relativt kort forhold, og hun slår opp med deg - virker det vel egentlig som om hun ikke har hatt EKTE følelser for dette forholdet. Kanskje hun veldig gjerne vil at det skal fungere, men det er noe med magefølelsen som ikke stemmer? Av erfaring er det faktisk ofte det kan gå slik.. Og når man først begynner å tvile på sine følelser, er desverre veien tilbake til disse ekte følelsene litt kronglete.. Det er alltid en grunn for at man begynner å tvile.

Hadde jeg vært deg, ville jeg nok holdt avstand. Hun kommer nok ikke tilbake ved at du er pågående.

Men for all del.. Skjønner deg kjempe godt! Kjærlighetssorg er noe av det vondeste man kan oppleve! Det er det ingen tvil om.. Ordtak: "Man skal ikke gråte over noen som ikke gråter over deg.."

Vi har alltid hatt det kjempe bra sammen. Vært oss selv, liker mye av de samme tingene.

Kan være det ikke var ekte følelser, men for the record sa hun at hun elsket meg først..:) og hun sa også at hun hadde ekte følelser da jeg spurte hun etter hun slo opp..

Jepp, skal holde avstand nå. skal ikke ta kontakt og holde meg unna i den grad det går på skolen.

Skal bevise at jeg kan ha det gøy uten henne både til hverdags og på fest!

Flott ordtak:) skal huske på det;)

Gjest gutt23
Skrevet

Litt brutalt kanskje, men prøv å bare drite i henne. Jeg var også sammen med en jente i 6 mnd, hun elsket meg og lovet gull og grønne skoger. Plutselig en dag var hun ikke klar for noe forhold likevel, hun ville oppleve singellivet, og vi slo opp. Hun ble sammen med en ny fyr 3 uker etterpå... Fitte. Jeg er bitter og kommer aldri til å tilgi henne for det.

Det er 4 mnd siden vi slo opp nå. 4 deprimerende måneder! Dessverre må jeg fortelle deg at sjansen er stor for at det samme skjer deg også, mangen jenter er slik. Bare prøv å glemme henne med en gang, og begynn å treffe nye jenter heller.

Jeg har såvidt begynt å treffe en ny jente nå og håper hun er bedre.

Gjest Gjest-gutt
Skrevet

Nå har heldigvis hun opplevd singellivet en god stund før jeg traff henne så jeg krysser fingrene mine for at det ikke skjer her..

Hvis hun finner seg en ny type før jeg er over henne (til en viss grad) tilgir jeg henne aldri... Hadde blitt sykt bitter! Egoistisk kanskje, men den som dumper kan være litt respektfull ihvertfall!Men det er nå bare min mening...

Gjest Gjest_mann23_*
Skrevet
Nå har heldigvis hun opplevd singellivet en god stund før jeg traff henne så jeg krysser fingrene mine for at det ikke skjer her..

Hvis hun finner seg en ny type før jeg er over henne (til en viss grad) tilgir jeg henne aldri... Hadde blitt sykt bitter! Egoistisk kanskje, men den som dumper kan være litt respektfull ihvertfall!Men det er nå bare min mening...

Jo, men du vet at jenter ikke bryr seg om det? Husk at hun har hatt lang til til å planlegge bruddet, hun var over deg når dere slo opp. Så snart hun finner en ny kjekkas så sitter hun på knær og smatter på ham. Beklager å måtte si det slikt, men det er virkeligheten. Please for din egen del, kom deg videre og ikke ofre mer tid og krefter på henne.

Skrevet

Så hun skal sitte og vente på at du er over henne før hun eventuelt går videre? Herlighet, for noe tull. Respektfull er en ting, men du kan ikke forvente at hun skal sette livet sitt på vent bare fordi du ikke var enig i bruddet.

Om hun gjorde det slutt dagen etter hun kom hjem fra en klassetur virker det for meg som hun fikk deg litt på avstand på turen og kanskje fant ut at forholdet deres ikke var det helt store allikevel. Iblant kan avstand gjøre slikt, på samme måte som avstand kan gjøre at det går andre veien :)

Ser du skriver at man ikke kan vite at en person en den rette på 4 måneder? Helt feil, det kan man vite raskere enn det.

Lykke til ihvertfall! Mitt råd er å komme seg videre, du vil bare virke desperat og stakkarslig om du sitter og venter på henne i all evighet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Så hun skal sitte og vente på at du er over henne før hun eventuelt går videre? Herlighet, for noe tull. Respektfull er en ting, men du kan ikke forvente at hun skal sette livet sitt på vent bare fordi du ikke var enig i bruddet.

Om hun gjorde det slutt dagen etter hun kom hjem fra en klassetur virker det for meg som hun fikk deg litt på avstand på turen og kanskje fant ut at forholdet deres ikke var det helt store allikevel. Iblant kan avstand gjøre slikt, på samme måte som avstand kan gjøre at det går andre veien :)

Ser du skriver at man ikke kan vite at en person en den rette på 4 måneder? Helt feil, det kan man vite raskere enn det.

Lykke til ihvertfall! Mitt råd er å komme seg videre, du vil bare virke desperat og stakkarslig om du sitter og venter på henne i all evighet.

Ærlig og rett på saken svar! Trengte å få en rett i tryne for å si det sånn.

Selvfølgelig skal hun ikke sette livet sitt på vent, men håper bare hun sier i fra før jeg finner ut av det på byn eller av noen kompiser som så hun ute liksom...

Forrige gang vi var borte fra hverandre i 4 dager var det jeg som var vekke og hun savnet meg veldig. Så det på øynene og hele henne da jeg dro ut til hun senere den kvelden.. men ting kan jo forandre seg.

Har nå gått rundt og syntes så forferdelig synd på meg selv. Er dritt lei det og skal komme meg videre, men så treffer jeg hun på skolen og alle følelsene kommer tilbake.. Slik som i dag. Våknet opp og var veldig klar for å bevise meg selv at jeg er ferdig med dette nå. Gikk fint helt til hun kom inn i forelesningssalen og jeg fikk øye på henne. Det eneste jeg hadde lyst til var å gå og snakke med henne i pausen. Men jeg stormet ut først av alle og gikk inn til noen kompiser på et grupperom. Da jeg skulle inn i forelesningen igjen møtte jeg hun og vi stod og snakket litt løst i noen minutter. Var ikke rart i det hele tatt og det er det som skremmer meg. Vi har en så alt for god kjemi og det gjør det veldig mye vanskeligere å bare si hei og hadet når jeg ser hun....

Men men, ikke lenge til så skal jeg på ferie i halvannen uke:D gleder meg vilt og håper det hjelper veldig på!

Det eneste jeg angrer på i dette forholdet er at vi var mest sannsynlig litt for mye med hverandre. kanskje jeg ble en tøffel, det er fort gjort, men jeg gav alltid beskjed om at hvis hun ville være litt alene eller dra ut med venninner osv så hadde jeg full forståelse for det og kunne finne på noe med mine venner i stedet..

Men hun gav aldri beskjed om det...

Men ting kan bare gå en vei nå og det er opp,opp og opp:)

Gjest Gjest-gutt
Skrevet

Hadde nettopp en samtale med hun og vi snakket først løst og fast som vi alltid har gjort. Men så kom vi inn på bruddet og ble sittende og snakke om det.

Fredagen før hun dro elsket hun meg, mandagen var det slutt. Og det må jeg bare innse nå. Hun har savnet meg, men er fortsatt sikker i sin sak om at det var riktig for henne å gjøre det slutt...

Så nå er jeg ferdig med dette og går videre. Har en bedre følelse nå enn før jeg snakket med hun siden det var godt å høre at hun ikke er så iskald som jeg hadde inntrykk av.

Så kom det store spørsmålet, hva gjør du hvis du ser meg med en jente på byn? Og hun svarte at hun ble jo nesten nødt å støtte det siden det var hun som slo opp.. Greit svar, men var ikke det jeg ville høre:) ville egentlig høre at hun hadde blitt forbanna..

Men men.. Innser nå at det bare er tull å vente på en som aldri kommer tilbake.. Det kommer fortsatt til å bli tungt å sove alene i sengen og ikke ha hun å kose med og ikke ha hun rundt meg.. men jeg må bare finne meg i det...

Er fortsatt veldig lei meg, holdt fasaden veldig bra mens jeg snakket med hun, men da vi kom inn på bruddet så hun nok på meg at jeg fortsatt ikke har det helt bra...

Men men. nå skal jeg gjøre mitt beste for å ha det gøy uten henne og ikke gå rundt å savne hun mer.

Føler jeg har tatt et stort steg nå

Skrevet

Good for you!

Om hun er ferdig med deg vil det neppe bety noe om hun ser deg på byn med en annen dame. På den annen side, om hun ser deg på byn med en annen dame bety jo det at du holder på med en annen så se på det på den lyse siden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...