Gå til innhold

16. August 03


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei La Guapa :D

Vi har gjort det meste. Fiksa klær, mat, bestemt viner, bestilt frisør. Denne uka skal vi fikse musikk og bestemme blomster. Og hente brudekjole og smoking. Vi har snakka med fotograf. Ringene skal hentes om en uke. Venter på bekreftelse fra Tinghuset/sorenskriver (litt viktig da egentlig....) Men det meste er under kontroll. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa.

:D

Heisan.

Det er masse "småplukk" som mangler til oss også.Sånt som skal kjøpes inn (drikkevarer osv...)

Ellers føler vi at vi er i rute.Det som gnager på oss nå er at vi må bli ferdige med fest-talen som Human Etisk Forbund skal holde under vielsen.DEN sliter vi med.

Hvordan feirer dere dagen?Mange gjester?

Er nyskjerrig! :D

La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også gifte meg denne dagen! se forøvrig denne lenken som jeg startet 16. juni...

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...t=16+aug+august

Ellers har jeg siden sist fått ok fra fotograf og vi skal ha samtale med presten i morgen. Derfor driver jeg nå og tenker fælt på hva jeg liker med samboeren min osv.

Vi får holde hverandre oppdaterte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen LaGuapa. Jeg trodde at H-E forbund laget tale. Eller er det informasjonen om dere som dere sliter med? Jeg var i en sånn seremoni i fjor, og brudeparet hadde ikke skrevet talen men hatt samtale med HEF.

Vi gifter oss på tinghus og skal feire på gården jeg kommer fra med familie og forlovere (50 gjester). Tradisjonell bryllupsmiddag. To uker etter skal vi ha vennefest med 50 venner og servere spekemat - mer uformelt. Dette blir stas! Fortell om deres fest da...

Vi får holde hverandre orientert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner å bli mange her inne nå, koselig det.

Jeg skal også gifte meg den 16 aug.

Gleder og gruer meg litt.

Håper vi alle vil få en kjempefin dag. :D

Uten tvil, det får vi. :D

Så jeg ønsker dere all lykke før og etter bryllupet.

Men holder meg her inne til den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og vi skal ha samtale med presten i morgen. Derfor driver jeg nå og tenker fælt på hva jeg liker med samboeren min osv.

Håper det er en enkel oppgave.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være alt for vanskelig, nei! Men ofte er det vanskelig å sette ord på det man føler!!! :ler:

Vi skal dit om TJUE MINUTTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært hos presten, og det var veldig hyggelig. Var litt nervøs for mange spørsmål om tro og kristendom osv, men presten spurte ikke så inngående, bare hvorfor vi ville gifte oss i kirken. og så snakket han litt om ekteskapet og hvordan ærlighet og tilgivelse, som er viktig i kristendommen, også er veldig viktig i ekteskapet. Og det er jo riktig! Så vi skravlet litt og så gikk vi gjennom programmet sånn vi hadde tenkt det. Veldig bra! Og jeg er glad vi har fått gjort dette nå, slik at vi kan lage programmer osv slik at det er gjort (er glad for alt som er gjort!).

Ha en fin dag jenter, 5 uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa.

:)

Heiii.

Han er ikke så flink han vi har fra HEF.Litt uerfaren, tror jeg.

Men vi får vel til noe i felleskap!

Vi har 70 gjester.Har meny som består av :

:D Kreps i safransaus

:D Fasan og hjort med trøfler

:D Mille fuille med bær og kryddersaus

Kaken er bestillt etter et bilde jeg fant i et engelsk bryllupsblad.DØDSLEKKER.Skal bare ha en diger en, ikke kakebord.

Kjole har jeg funnet.Blomster er bestillt.Transport.Band.Underholdning.Morgenganver.. osv....

Føler at jeg har glemt masse men....

Knytet 70 risposer (med puffet ris) i går.

De ble kjempe-søte.

Hvordan blir deres dag???

ÅHHHHHHH!!!!Jeg gleder meg sånn.Gruer littegranne også. :D

Klemmer fra La Guapa

Tror det meste er i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde utdrikningslaget mitt i helgen! Det var hyggelig og veldig overraskende. Ikke mye fyll og sånt, men masse morro! Vi malte keramikk (kopper og skåler), og alle malte sin greie og så skal jeg få alle! Så skulle jeg sy mitt eget antrekk (det ble veldig bra!), og så fikk vi kurs i Line Dance! Det var dødsgøy og slitsomt. Så bar det tilbake og vi spiste reker og drakk masse hvitvin. Skravlet og skravlet utover kvelden, og så måtte jeg svare på spørsmål som min kjære også hadde svart på. Vi hadde mye likt, men mye forskjellig også!!!

Hvordan ligger dere andre an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg 16.august :o ! Gleder meg masse, men det gjenstår litt småtteri enda:

Lage bordkort (men ligger ferdig på data)

Lage kirkeprogram (ligger ferdig på data)

Bestemme brudebukett

Bestemme bordpynt

Snakke med DJ om hvilken musikk vi skal ha

Bestille bryllupskake

Levere ringene til polering + gravering

Ellers begynner vi vel å være i boks!

Lykke til alle sammen (håper solen skinner i hele landet denne dagen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 1 mnd igjen jenter!!! Ganske rart at det nærmer seg sånn... Vi drar på ferie til helgen for en uke, og da går jo to helger bort på ferien. Så er det bare to helger igjen etter det!!! Gleder meg! :D

Hentet gifteringene våre i går, og de var kjempe fine. De er litt "firkantet", og i min er det to små diamanter. De er kjempe fine! Det syntes samboeren min også, selv om han syntes det var litt rart å prøve den. Han går jo ikke med ringer til vanlig akkurat. Har forresten også bestilt mansjettknapper til ham med monogrammet vårt ingravert. Den skal han få i bursdagspresang, han har nemlig bursdag når vi gifter oss!

Lykke til videre alle 16. august bruder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest La Guapa

:D

BARE EN MND: IGJEN!!!!!

Vi kjøpte inn alle polvarene i går.Var fornøyd med det vi bestemte oss for.

Fikke bekreftet pris på rosene også.Får 200 stk. for 1000,-.

Det var ok., synes jeg.

Bestillte pass også.

I morgen skal menyene trykkes.Tror de blir flotte.

Vi har så mye å glede oss til, jenter!!!

:D :D :D La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Du La Guapa, nå som du skriver såpass mye, hvorfor registrerer du deg ikke som bruker? Alt blir så mye enklere da... :)

En måned er neimen ikke mye!! Nå begynner det å bli så kort tid igjen at jeg kan begynne å gjøre de tingene jeg syntes det ville være patetisk å begynne på mange måneder i forveien, som f.eks. å lage bordkort. Jeg holdt på i flere timer for å lage bordkort/meny i går. Til slutt tok skriveren kvelden, og da innså jeg at det var noe jeg også burde gjøre.

Skal besøke forloveren min i dag, og da skal vi skravle. Hun kommer stadig med små hint om at hun har ringt den og den men at jeg IKKE får vite hva de snakket om. "Vi snakket om hemmelige ting", sier hun bare, og det må jeg vel nesten bare akseptere.

Ellers er kirkeprogrammene straks i boks. Jeg har tilgang til printer bare i et par uker til eller deromkring, så en del må faktisk gjøres ferdig nå!

Men så er det så fiiiiint væææææææær at den delen av dagen som ikke brukes på jobb, heller bør brukes i vannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Guapa

:o Tja, kanske jeg skal registrere meg....

Jeg jobber helt frem til siste uke før bryllupet.

Det er nesten ingen på kontoret og masse tid til å sitte på Kvinneguiden!!!

:-) La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius
:o Tja, kanske jeg skal registrere meg....

Jeg synes det. En ny verden vil åpenbare seg for deg!

(vel...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...