Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bo på Auli?

Gjest Gjest
Skrevet

Håper du ikke har tenkt å kjøpe noe før du vet om du får inntekter på leiligheten din eller ikke...

Skrevet
Håper du ikke har tenkt å kjøpe noe før du vet om du får inntekter på leiligheten din eller ikke...

:D nei!!! overhodet ikke.

Vi driver foreløpig bare og orienterer oss. Har snakket om å selge leiligheten min etter hvert også (blir ikke noe huskjøp før min leilighet er solgt uansett). Ellers takk for omtanken :)

Gjest Gjest
Skrevet
:D nei!!! overhodet ikke.

Vi driver foreløpig bare og orienterer oss. Har snakket om å selge leiligheten min etter hvert også (blir ikke noe huskjøp før min leilighet er solgt uansett). Ellers takk for omtanken :)

Nå skal ikke jeg kuppe tråden med andre ting, men om du selger leiligheten, så blir du iallfall kvitt leieboeren! :)

Skrevet
Nå skal ikke jeg kuppe tråden med andre ting, men om du selger leiligheten, så blir du iallfall kvitt leieboeren! :)

Har tenkt tanken :P men kan ikke se for meg at det blir noe fint samarbeid med visninger og sånt akkurat. Vi får se:)

Skrevet
Hvordan er det å bo på Auli?

Jeg har vokst opp på aulifeltet og trivdes godt der. Nærhet til skole, barnehage, matbutikk og tog. Opplevde alltid gode naboer og hadde mange venner. Jeg har bare fine barndomsminner fra Aulifeltet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...