Felicia Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Hvilke låter er det som er virkelig sommer for dere? 8) Jeg tenker ikke nødvendigvis på årets sommerhit, men mere i retning av den låten som får deg til å tenke på "den perfekte sommeren" Om sommeren din var en film, hvordan ville soundtracket være? :smile: Mitt soundtrack ville ihvertfall bestå av (I ikke-prioritert rekkefølge): [*] Folk og Røvere - Yess [*] Deep Blue Something - Breakfast at Tiffanies [*] Smash Mouth - Walking on the sun [*] Seal - Crazy [*] Håkan Hellström - Trubbel [*] The Margarets - Rubber Rubish [*] Wilco – Summerteeth [*] Travis – Flowers in the window Men det er sikkert noen der ute som vet om sanger det oooser sommer av. Sånn at man kan lukke øynene og vips så er man ute på kaia i solnedgangen med en bolle reker, iskald flaske hvitvin og vind i håret. Eller kjenner smaken av det virkelig perfekte jordbæret...Og husker den stoore sommerforelskelsen
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2003 #5 Skrevet 7. juli 2003 Og "Solskinnsdag" med Postgirobygget!! Er enig med Imari!
Gjest Scarlet Skrevet 8. juli 2003 #7 Skrevet 8. juli 2003 "Sommernatt ved fjorden" av Ketil Bjørnstad. Spiller den på piano ganske ofte, og får skikkelig sommerfølelse av den. Det er så fin
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #8 Skrevet 8. juli 2003 Om sommeren din var en film, hvordan ville soundtracket være? :smile: Blant annet "highway to hell" (AC/DC) etter bånn gass på Autobahn Og "hotter than hell" (Kiss) etter noen sinnsykt varme dager i Luino Og "Garden party" (Mezzoforte) av åpenbare årsaker Og ikke minst "Sommerlykke" (Sterk Naken og biltyvene) av unevnelige årsaker...
Tusseline Skrevet 8. juli 2003 #9 Skrevet 8. juli 2003 Og ikke minst "Sommerlykke" (Sterk Naken og biltyvene) Mhm, heelt enig!
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #10 Skrevet 8. juli 2003 Postgirobygget og deLillos, pleier å funke bra!
Felicia Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2004 Løfter opp denne tråden fra i fjor. Sommeren er i anmars og jeg skal sette sammen musikken som skal få romstere på mp3-spilleren min og trenger kansje noen tips... Dessuten er jeg nyskjerrig på hva det er som kickstarter sommeren for dere? Hvilke sanger oooser av strand, grill og is, en hvitvin i skumringen og solbrun kropp? Jeg fortsetter på listen min: [*] Folk og Røvere - Yess [*] Deep Blue Something - Breakfast at Tiffanies [*] Smash Mouth - Walking on the sun [*] Seal - Crazy [*] Håkan Hellström - Trubbel [*] The Margarets - Rubber Rubish [*] Wilco – Summerteeth [*] Travis – Flowers in the window [*] Sixpence None The Richer - Kiss Me [*] Cardigans - Lovefool [*] Deelays - Nearer Than Heaven [*] Ephemera - Girls Keep Secrets... (All Ephemera er egentlig perfekt til hagefest og hvitvin ) [*] Mighty Mighty Mosstones - The impression that I get [*] Nelly Furtado - Forca [*] Brainstorm - My Star [*] The Thrills - Big Sur [*] The Wannadies - You and me song [*] Postgirobygget - En solskinnsdag [*] Paperboys- Barcelona
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #12 Skrevet 21. mai 2004 She's so high - det er både sommersangen og bilsangen for meg. Fordi jeg hørte masse på den i bilen i fjor sommer, og da var det også masse fint vær og varmt, også var det den sangen jeg satte på i bilen da jeg skulle ut å kjøre alene for første gang. (og da var det også strålende sol) :D Brainstorm - My Star Det er mere mai-med-sommervær- sangen for meg Fordi jeg hørte masse på den like etter at den var med i grand prix for fire år siden.
Gjest Estrela Skrevet 21. mai 2004 #13 Skrevet 21. mai 2004 Sommerlåter i mitt hode: Lou Bega- Mambo no. 5 Brandy & Monica- The boy is mine Gabrielle- Out of reach Hoku- Perfect day Jennifer Lopez feat. Lox- Jenny from the block :oops: Kevin Lyttle & Mad- Turn me on Alt med Michelle Branch Alt med Carlos Santana Det meste med Ricky Martin, men spesielt "Spanish eyes" Pras Michel feat. ODB & Mya- Ghetto Superstar Paperboys- Barcelona Rachel Stevens- Fools (ganske ny for min del) Sade- By your side Savage Garden- Affirmation Shaggy- Angel :oops: Alt med Shakira Tarkan- Simarik The Cardigans- My favourite game The Offspring- Pretty fly (for a white guy) Toploader- Dancing in the moonlight Lutricia McNeal- Stranded Ashanti feat. Fat Joe- What`s love +++....... Det er så mange låter som minner meg om sommer, i årevis bakover...
Felicia Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #14 Skrevet 21. mai 2004 Det er mere mai-med-sommervær- sangen for meg Fordi jeg hørte masse på den like etter at den var med i grand prix for fire år siden. :oops: Håpte det skulle gå upåaktet hen at jeg satte en "grampri"sang på listen min
Felicia Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #16 Skrevet 21. mai 2004 Forresten morsomt å se hvordan man assossierer samme sang med så ulike ting... Flere av Estrelas valg er mine "favoritt-vintersanger" (Sånne man kan sitte inne og drikke te til ) (Sade, Gabriella spes.)
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2004 #17 Skrevet 21. mai 2004 Håpte det skulle gå upåaktet hen at jeg satte en "grampri"sang på listen min Men Brainstorm er superflinke. Hadde de ikke vært med i Grand Prix vill jeg nok aldri ha hørt om dem, og da hadde de i hvertfall solgt en cd mindre.
birgitte242 Skrevet 21. mai 2004 #19 Skrevet 21. mai 2004 Summertime - Janis Joplin Delicate - Terence Trent d'Arby A Perfect day - Lou Reed Here comes the sun - Beatles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå