Suzy Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Det tror jeg kommer an på om det er offentlig eller privat - og om du har mye utdanning osv. Generelt er det ok betalt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har stillingsbetegnelsen informasjonskonsulent, jobber i et relativt stort privat selskap og tjener 365 000 i året. Har tre års erfaring og mange års høyere studier, men ikke i informasjon/kommunikasjon, men annet relevant fagområde for arbeidssted. Er under tredve.
Gjest cruz Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hva er det vanlig å ha i lønn i en slik stilling? Jeg jobber i offentlig sektor. Årslønnen er 385.000. Hadde et par års erfaring som journalist før jeg begynte i jobben for omtrent et år siden. Er også under 30.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 hvordan utdanning må en ha for å få en slik stilling og hva er arbeidsoppgavene?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Ganske varierte i mitt tilfelle i hvert fall - gjest to hakk over - jeg har blant annet ansvar for kontakt med presse og tidsskrifter, mot kunder og andre aktuelle målgrupper. Har også for eksempel ansvar for websidene våre og interne systemer og sørger at de er oppdatert med nyeste informasjon om produkter og hendelser. Jobber også med kurs/seminarer og har noe reisevirksomhet rundt i Norge. Travelt og spennende, men kanskje ikke all verdens bra betalt i forhold til andre med lignende utdannelse - men jeg stortrives!
Sikke Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2009 Tusen takk for svar I mitt tilfelle har jeg can.mag fra universitet, mest i pedagogikk, og bakgrunn fra undervisning. Har jobbet innen media med konseptutvikling av internettsider i 10 år, og vært først journalist, siden redaktør av et nettsted. Jobber på mellomledernivå i stor mediebedrift. Hva kan jeg antyde av lønn da? Har lyst til å gjøre noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå