Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Skal til London med min niese på 18 år. Hun vil på musical. Noen som har tips om hvilken av musicalene som vil egne seg best for en 18 åring?? Eller noen som har sett en de vil anbefale? Har sett Phantom og Le Mis tidligere
Silfen Skrevet 7. juli 2003 #2 Skrevet 7. juli 2003 Starlight Express er ganske ok. Cats er jo en klassiker. Miss Saigon er kjempebra, den beste av de jeg har sett. Kanskje det lønner seg med litt interesse for temaet. Sunrise Boulevard, kjempegod. Var så heldig å få Elaine Page i hovedrollen. Vil si at kanskje de to øverste passer best for en på 18.
Fakse Skrevet 7. juli 2003 #3 Skrevet 7. juli 2003 Uansett hva dere velger, les litt om den på forhånd, så er det lettere å få med seg alt som skjer.
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Min mor og jeg var og så "Løvenes konge" for to år siden. Moren min var litt skeptiks til å gå på en Disney-musical, men hun ble veldig gledelig overrasket! Det er veldig imponerende kostymer og scener! Men jeg vet ikke om den går lenger. Mamma Mia er også veldig bra, spesielt hvis dere liker ABBA-musikk. Men det er mulig at den er tatt av programmet nå. Dersom hun er Agatha Christie-fan vil jeg anbefale " The Mousetrap". Riktignok ingen musical, men jeg syntes den var bra selv om det er lenge siden jeg har sett den. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #5 Skrevet 9. juli 2003 Jeg har bare sett Starlight Express og synes den var bra. Ellers er det jo mange som har vart lenge og er veldig populære da. Her er info om div. Musicals i London Her har du London Guide
Ingeborg Skrevet 10. juli 2003 #7 Skrevet 10. juli 2003 Jepp, Miss Saigon anbefales. Har riktignok sett den i NY, ikke London, men musikken rocker uansett... En av de nydeligste duettene i musicalhistorien. Hvis "Rent" går, kan jeg anbefale den også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå