Gå til innhold

"Mystiske symptomer"

Fremhevede innlegg

Skrevet
Intu-Flow er nå å få i Norge, både DVD som kan kjøpes, og man kan delta på ukentlige treninger blant annet hos Resonance i Oslo.

www.essenceofthespirit.no

www.resonance.no

Eller sjekk ut google-søket:

http://www.google.no/search?hl=no&q=in...=cr%3DcountryNO

Anbefales! Har selv stor nytte av Intu-Flow, gjør det nesten hver dag :)

Wow, er glad jeg fikk med meg dette tipset - dro på Resonance etter å ha lest om det her, og har prøvd å gjøre øvelsene litt hjemme etterpå, (men er litt vanskelig å huske alle sammen og rekkefølgen da), og kjenner skikkelig forbedring i nakken allerede. (Har en gammel nakkeskade nemlig) Det knaste og knirket og var så stivt i førsten, men nå glir det bedre. Vet ikke om jeg rekker å dra på Resonance så ofte da, men kanskje jeg burde skaffe DVD-en. Det var noe prat om 'flere nivåer' også, vi gjorde visst bare det enkleste nå.

Bonusen var jo etterpå da, hvor han instruktøren kjørte igang noe han kalte..ja, noe med 'flow' det også, men dette var ikke for pingler, samtidig som det var egentlig ganske lett. Vanskelig å forklare, men vi gjorde 6-7 forskjellige kroppsvektøvelser i sekvens..mange ganger, og ganske sakte. Så det var på en måte verken vanskelig eller lett - men endte med å være drittungt likevel og jeg er fortsatt støl.. Altså definitivt både styrketrening og utholdenhet i ett, samtidig som jeg følte meg supersmidig etterpå. Sjelden følt meg så bra etter trening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intuflow av scot sonnon er et enkelt treningsprogram som er helt suverent for å redusere plager i ledd. Det kan enkelt læres gjennom instruksjonsvideoer. Om du søker på intuflow finner du en side du kan bestille fra.

Skrevet
Intuflow av scot sonnon er et enkelt treningsprogram som er helt suverent for å redusere plager i ledd. Det kan enkelt læres gjennom instruksjonsvideoer. Om du søker på intuflow finner du en side du kan bestille fra.

HAHA Nå så jeg plutselig at det er blitt annbefalt i tråden allerede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...