Curry Skrevet 9. mars 2009 #1 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvor lang tid i forveien er det vanlig å sende ut disse? Alle som blir bedt er allerede informert om når og hvor konfirmasjonen står, men altså, når sender man ut formell invitasjon? Og hvor lang tid i forveien setter man s.u.? Alle bor i nærheten, så det er ingen som har lange veier å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 9. mars 2009 #2 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har hørt ca 1 måned i forvegen, men tenker at 6-8 uker er greit. Alle ble informert på forhånd da vi fikk datoen for snart 6 måneder siden, om både dato og klokkeslett. Dette pga mange tilreisende gjester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har hørt ca 1 måned i forvegen, men tenker at 6-8 uker er greit. Alle ble informert på forhånd da vi fikk datoen for snart 6 måneder siden, om både dato og klokkeslett. Dette pga mange tilreisende gjester. Var noe slikt jeg tenkte også, en 6-7 uker på forhånd, men når er det naturlig å sette s.u.? Til et par uker før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 9. mars 2009 #4 Del Skrevet 9. mars 2009 Sender alle skriftlig invitasjon? Da jeg ble konfirmert ringte pappa til slekta og inviterte samtidig som de fikk vite tid og sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mars 2009 Sender alle skriftlig invitasjon? Da jeg ble konfirmert ringte pappa til slekta og inviterte samtidig som de fikk vite tid og sted. Det blir helt sikkert gjort på forskjellige måter det. Jeg synes det er både litt høytidelig og koselig å sende skriftelige innbydelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mars 2009 #6 Del Skrevet 9. mars 2009 Su, kanskje jeg ville satt 3 uker før. Det er alltid noen som er sent ute med å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 10. mars 2009 #7 Del Skrevet 10. mars 2009 Da er invitasjonene ferdiglaget, og kan sendes ut i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 10. mars 2009 #8 Del Skrevet 10. mars 2009 Var noe slikt jeg tenkte også, en 6-7 uker på forhånd, men når er det naturlig å sette s.u.? Til et par uker før? Hvis du leier lokale/pynting, bestiller catering eller planlegger andre ting som koster ulikt avhengig av antall gjester bør du i alle fall sette S.U. en ukes tid før fristen for når leverandørene av disse varene/tjenestene må vite eksakt antall gjester. (Dvs hvis de må vite helt nøyaktig antall.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 16. mars 2009 Da er invitasjonene ferdiglaget, og kan sendes ut i løpet av dagen Nå har jeg laget og bestilt invitasjoner på kortshop! De blir kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #10 Del Skrevet 16. mars 2009 Su, kanskje jeg ville satt 3 uker før. Det er alltid noen som er sent ute med å svare. Ja, jeg ville også satt tre uker. Det er tross alt en del forbredelser som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå