smile Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Nå har jeg lett og lett... så nå kan jeg vel lete og spørre her også. Jeg har funnet "bryllupsmarsj från Florsen i Burs" på nett. http://www.kirken.oslo.no/index.cgi?cat=26 Problemet mitt er at jeg får ikke tak i noten. Er det noen som vet noe om den eller er så heldig å sitte med noten? Alle tips mottas med takk. (har hørt med organister og ringt musikkforlaget uten hell)
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #2 Skrevet 7. juli 2003 Den heter "Brurmarsj från Florsen i Burs". Har søkt litt på nettet og funnet at den er tilgjengelig her. Hør med de om de også har tilgang til notene. Prøv å kontakte trompetisten som er nevnt her Siste alternativ er å prøve Gulesider. Kontakt forlagene som har noter. Send de en mail. Det er utrolig hva forlagene kan få tak i... Selv hjalp de meg med å få noter fra USA...
Tvilling76 Skrevet 7. juli 2003 #3 Skrevet 7. juli 2003 Hei, Cantado hjalp meg med noter. Absolutt verdt et forsøk å sende de en mail. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #4 Skrevet 7. juli 2003 Takker og bukker for svar. Skal prøve å se hva jeg får til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå