Gå til innhold

Rhodos.... here we come!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er en gjeng på 8stk som skal til Rhodos By i juli icon_smile.gif Derfor lurer jeg på om noen her har vært på Rhodos før som kan fortelle meg litt om denne øya??!? Hva er verdt å få med seg? Noen gode tips o.l? Setter pris på svar icon_eek.gif) klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og?? Vi er en gjeng på 6 gutter/menn i ulik alder, som også skal dit i juli. Vi reiser den siste uka (21 juli), er dere der da?

Vi har vært der nede den uka flere år på rad, det er årets høydepunkt...

Det er klart at det i Rhodos By blir mye party, man rekker ikke, eller orker ikke, være så forbannet "kulturell" og fly oppi gamlebyen den uka icon_wink.gif

Det går i strand, sol, moro, god mat og bargata(der er det bra "trøkk"). Dessuten så er det en "norskebar" et par hundre meter fra bargata, de stenger tolv, så det er ok å tilbringe noen timer der først på kvelden.

Må ellers skryte litt av baren på Hotel Pearl, det er den beste hotellbaren i byen!

Strendene oppe ved Rhodos By består av grov grus med små runde steiner, god å gå på, og så slipper man den forbannede sanden overalt. "Elli-stranden" er best, på "høyre" dvs østre siden av Akvariet oppe på "spissen"

Hvis dere skal dit den uka, så kan vi vel holde kontakten her inne, evt utveksle mailadresser? Hvor reiser dere fra?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei og takk for svar maverick!! Kjempegreit med noen råd og tips om Rhodos icon_smile.gif vi skal reise den andre uken i juli, nærmere bestemt 07.juli fra Sola flyplass.

Gleder meg kjempemasse, har aldri vært på den øya før, men hørt mye positivt om Rhodos...så vi satser på det beste icon_smile.gif

Bra uteliv? Har hørt at det er kvalitet over noen av butikkene der i motsetning til andre greske øyer!? Forresten, er det mye mygg der på den tiden...? hehe..

Ha en god dag:)

Skrevet

Synd at vi ikke fikk festa litt sammen da... icon_wink.gif

Det er ihvertfall MANGE butikker der, om kvaliteten er så mye bedre enn andre steder i Hellas, vet jeg ikke....

Mygg?? Jeg har faktisk vært mer plaget av myggen her hjemme i Norge, enn jeg noengang har vært på en gresk øy! God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...