Gjest pasta_screw Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har i noen uker hatt jevnlig kontakt med en jeg føler mye for. Etter vi møttes for 3 uker siden på byen har vi sendt sms og snakket på FB og på fredag snakka vi for første gang i tlf - i 5 timer. Jeg har de fleste morgener våkna av "god morgen"-melding fra han og han sender og som regel melding før han legger seg. Jeg har følt at han har vært interessert men jeg blir så forvirra for noen dager er det veldig mye mens andre dager nesten ingenting... Men han er veldig mye opptatt da, så jeg vet ikke... Utfra det lille jeg har fortalt nå,hva tror du?
Caramela Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror at du skal slutte å overanalysere alt mulig Om han nesten ikke gir lyd fra seg en dag så er jo ikke det verdens undergang. Det er ikke godt å si om han er interessert eller ei. Mange vil nok si at han vil vise det tydeligere om han er interessert, mens andre vil si at det er sjelden gutter vier så mye oppmerksomhet til noen uten å, ja.. være interessert - på en eller annen måte. Ta det litt som det kommer, ikke stress for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå