Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Hei Skal en tur ut etterpå, kan jo egentlig kalle det en date. Ingen av oss er fra Oslo, så er det noen som har forslag til en god cafe, helst i området rundt Karl Johan/Stortinget?
Kahlan Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Jeg ville gått til Cafe Sør, men det ligger ved Eldorado Kino
impa Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 * Bare Jazz ved Grensen/Stortorvet, jeg er INGEN jazz fan, men jeg og kjæresten dro dit en gang, for å gjøre noe helt anderledes, og det var vannvittig koselig, de har en platebutikk i første etg. bakgård ute og cafe/bar oppe. * Enig med hun under ang. Cafe Sør, der er det koselig, men kan fort bli fult, og litt "slitsomt" for en date.
bergensjenta83 Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 ett glass er både koselig å fint. Ligger rett over gaten med Grand Hotell
Gjest TS Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Takk for svar. Dessverre ble daten avlyst, men da vet jeg det til senere. *Heartbroken*
Gjest MissBella Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Jeg ville gått til Cafe Sør, men det ligger ved Eldorado Kino Enig!
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Bacchus, 2. etasje, er perfekt til en date. Der kan man snakke ganske uforstyrret. Café Sør er kult, men det er for høy musikk der til en date, synes jeg. Og ofte sitter man midt i lokalet, ikke så intimt. Café Barbera er også perfekt for en date, den ligger ved Aker Brygge, opp veien ved Felix kino. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå