Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei,

nå trenger jeg virkelig deres hjelp på hva jeg kan gjøre..Saken er at vi er et par i 30 årene som sliter veldig med kjærestedelen i forholdet. Vi har vært sammen i over 3 år og har barn sammen.

Forholdet fungerer kjempe fint, og jeg elsker ham veldig mye, men når det kommer til den delen vi skal være intim da dukker problemene opp. Vi har så og si ikke sex lenger, om jeg sprader i bh og truse så er det som om jeg går fullt påkledd. Han reagere ikke på noe. Hadde en prat med han for noen dager siden og sa at om ikke dette forandrer seg så må vi revurdere forholdet fordi jeg kan ikke leve i et forhold der jeg føler han er bare en venn.

Det kom frem i samtalen at han føler han ikke er god på sex, at han ikke vet hvordan det skal gjøres. Spurte han om han noen gang tenker at han har lyst på meg og da svarte han ja ofte.... da sa jeg at da må han ta intiativet til det. Men det skjer jo aldri. Når vi har sex da ligger han bare der. Sex for han er å putte den inn å få orgasme, så er han ferdig. Kunne skrevet så mye mer, men håper dere ser litt av problemet. Hva kan jeg gjøre? Har sagt til han at vi kan prøve å finne ut hva den andre liker....den er han med på men problemet er jo at han ikke vet hva han liker....

Vil også si at jeg har mye mer erfaring når det gjelder sex og kjenner meg veldig godt. Vil så gjerne de skal fungere for vi har det så fint ellers. Når han tar på puppene mine max 1 gang i mnd så føler jeg det er noe som ikke stemmer. Alt ender jo opp med at jeg føler meg mindre attraktiv etc. Han elsker meg og det tviler jeg ikke på, men.....

Er veldig takknemlig om det er noen som kan komme med noen råd/tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk litt penger på en sexiolog.. Enten at han drar dit alene, eller som par..

Det er et samfunn fullt av hjelpemidler der uten. Noen ganger trenger man litt ekstern help!

Lykke til!

Skrevet

Det er et samfunn fullt av hjelpemidler der uten. Noen ganger trenger man litt ekstern help!

Lykke til!

Enig! Kanskje han bør dra alene, i tillegg til at dere går sammen?

Gjest Kavring
Skrevet
(...)

Det kom frem i samtalen at han føler han ikke er god på sex, at han ikke vet hvordan det skal gjøres. Spurte han om han noen gang tenker at han har lyst på meg og da svarte han ja ofte.... da sa jeg at da må han ta intiativet til det. Men det skjer jo aldri. Når vi har sex da ligger han bare der. Sex for han er å putte den inn å få orgasme, så er han ferdig. Kunne skrevet så mye mer, men håper dere ser litt av problemet. Hva kan jeg gjøre? Har sagt til han at vi kan prøve å finne ut hva den andre liker....den er han med på men problemet er jo at han ikke vet hva han liker....

(...)

Problemet er at han ikke vet hva han liker... Men var det ikke dette dere skulle finne ut av?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Problemet er at han ikke vet hva han liker... Men var det ikke dette dere skulle finne ut av?

Jo en av problemene er at han ikke vet hva han liker, men største problemet ligger i at han ikke vet hvordan en skal ha sex, han sa at det som en ikke er god i det unngår en.. om du forstår.

Jeg mener at han må bli kjent med sin egen kropp for å finne ut hva han liker og dermed kan vi to sammen finne ut hva vi liker sammen... sikkert veldig tungt forklart men håper du forstår.

Sexolog er kanskje en god ide, da dette problemet ligger ganske djupt. Han føler seg usikker, og til tider er han sjenert. Dette problemet vil vel vare om en ikke får hjelp.. eller?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Lykke til!

Tusen takk :)

Kanskje jeg bør nevne det til ham, er jo verdt et forsøk.. Føler at problemene er større enn det vi kanskje kan håndtere. Er liksom ikke bare å trykke på en bryter.

Håper virkelig vi kan få hjelp, for vi har det helt supert ellers :)

Skrevet (endret)

Det må ha vært utrolig tøft for han å innrømme at han ikke vet hvordan det skal gjøres. Jeg vil si du nå er heldig som vet hva som er issue her.

Jeg syns du må gjøre det du kan for å gjøre han komfortabel med deg.

Hva med å se noen filmer sammen? Hvor kanskje leketøy er med i leken? Hvor du sier at du skulle ønske han kunne gjøre sånn og sånn med deg? Hva om du viser han hvordan du vil bli fingret/slikket?

Alle kvinner er forskjellige og liker forskjellige ting, det er også en ting du kan si til han, og at du ønsker å vise han hva du liker.

Du er trygg på deg selv og erfaren. Da syns jeg du bør ta initativ for å hjelpe han litt på vei. Prestasjonsangst er det verste som finnes.

Jeg tror på learning by doing.

Sexolog hjelper vel kanskje på sperrer, men fyren er jo uerfaren. Er jo bare å lære han opp litt ;)

Endret av Lissi
Gjest Kavring
Skrevet
Jo en av problemene er at han ikke vet hva han liker, men største problemet ligger i at han ikke vet hvordan en skal ha sex, han sa at det som en ikke er god i det unngår en.. om du forstår.

Jeg mener at han må bli kjent med sin egen kropp for å finne ut hva han liker og dermed kan vi to sammen finne ut hva vi liker sammen... sikkert veldig tungt forklart men håper du forstår.

Sexolog er kanskje en god ide, da dette problemet ligger ganske djupt. Han føler seg usikker, og til tider er han sjenert. Dette problemet vil vel vare om en ikke får hjelp.. eller?

Ja, skjønner den :) Kan forstå han på en måte også. Men han er heldig som har deg da, for du virker veldig innstilt på å jobbe for det!

Tror som du og de andre ovenfor her sier; at en sexolog kan være en god idé. Er jo verdt å prøve!

Gjest Gjest
Skrevet

Har du prøvd å faktisk "veilede" han gjennom det? Høres kanskje litt banalt ut, men det kan være temmelig tennende for han, ihvertfall er det det for meg når dama mi forteller hva hun liker og hva hun vil ha :)

Er ikke noen supermann i senga jeg heller, men for å bli det må man ha trening og da må man tørre! :)

Skrevet (endret)

Og for at han skal finne ut av hva han liker, så kan du jo prøve masse forskjellig og spørre "liker du dette?" "eller er dette litt bedre?" "hva med dette?"

krysser fingrene for dere :)

Endret av Kizzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...