Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg tror jeg har et litt uvanlig problem. Jeg er nemlig alt for våt der nede så friksjonen under sexen blir så dårlig. For et år siden sluttet jeg på p-piller og inntil da var det helt fint og kjæresten min kom lett inni meg. Da jeg sluttet ble jeg mye våtere og det kjennes ut som om jeg har blitt veldig vid. Jeg kan ikke tro jeg har blitt det - har jo bare hatt hans penis der inne :) Jeg lurer på om noen andre har hatt samme problemet? Jeg har ikke lyst til å begynne på p-piller igjen, men vil gjerne at det skal bli nok friksjon til at kjæresten min kjenner det godt når han er inni meg.

Finnes det noe man kan gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:

Skjønne at

a) det er ingenting som heter for vått.

b) han stortrives ganske sikkert hvor han er.

c) knipeøvelser er alltid bankers

d) komplekser er bortkastet energi, når du er helt normal.

e) det eneste du risikerer er at han holder litt lengre, og får styrket sitt selvbilde.

Gjest Liris
Skrevet

O_O jeg har en tendens til å bli altfor våt jeg og... men noen ganger er det på en annen måte ennsånn normal våt... jeg friker litt ut, for det er så mye.. men typen min elsker det visst... så da går det greit om vi har masse håndkær, haha... eh.. men friker fortsatt litt ut X_X

aner ikke hva som sjer, men tror jeg har no skjelden greie.

(jeg går på p-piller da så vet ikke om det er samme ting som deg, pluss har ikke følt meg no vid i det hele tatt, snarere motsatt)

Gjest Gjest
Skrevet

Men vet du at han mener at du er for våt? Nyter du sex mindre nå enn før?

Mannen min sa her om dagen når vi hadde sex, det er så ufatteli digg når du er ekstra våt sånn som nå.

Skrevet

Hei igjen :)

Jo, det går nok dessverre an å bli FOR våt. Vi har snakket om det sammen, at det er vanskeligere nå, ettersom jeg ikke kjenner han så godt inni meg og fordi han ikke kjenner så mye. Det er litt kjedelig at vi må bryte av midt i, så jeg kan runke han i stede.. Jeg har ikka alltid vært sånn, i en periode var jeg nesten litt tørr, så det er en veldig merkbar forskjell. Veldig lenge siden han har kommet inni meg, og vi savner det begge to. What to do?

Skrevet

Jeg vil foreslå at dere har en håndkle parat som han kan tørke penis med, eller så funker det vel også å lufttørke den en liten stund :fnise:

Ellers er knipeøvelser noe som kan gjøre at du kjenner han bedre, og får bedre orgasmer på kjøpet ;)

Aller siste utvei er vel å strø med veisalt, eventuelt talkum :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Hei igjen :)

Jo, det går nok dessverre an å bli FOR våt. Vi har snakket om det sammen, at det er vanskeligere nå, ettersom jeg ikke kjenner han så godt inni meg og fordi han ikke kjenner så mye. Det er litt kjedelig at vi må bryte av midt i, så jeg kan runke han i stede.. Jeg har ikka alltid vært sånn, i en periode var jeg nesten litt tørr, så det er en veldig merkbar forskjell. Veldig lenge siden han har kommet inni meg, og vi savner det begge to. What to do?

Dette høres kjedelig ut! Jeg skjønner godt at du er frustrert.

Har du forsøkt knipeøvelser? Du kan også knipe når han er inni deg, slik at dere begge kan kjenne det bedre.

Gjelder dette alle stillinger? Jeg sliter med at jeg er litt for trang, og det er ikke alle stillinger som da er aktuelle og noen stillinger er mye lettere å gjennomføre behagelig. Eksempel på en stilling som kan være aktuell; Du ligger på rygg og han løfter opp bena dine men holder dem samlet inntil overkrppen sin mens han selv står på huk (beklager, men det er ikke så lett å forklare). Dette er en stilling som ofte kan bli smertefull for meg fordi det da blir for trangt og sammenklemmt. Har dere samme problem også om han tar deg bakfra og du har bena godt samlet?

Hva med å ikke gjennomføre samleiet før en del ut i akten, hvor dere begge er usannsynlig kåte? Gjerne etter at han har stimulert g-punktet ditt slik at du er oppsvulmet og mer følsom der for at det også skal bli bedre for deg.

Jeg har desverre ikke så mange andre råd enn det. Hva med å søke på nett etter stillinger etc. Det er sikkert andre som også har det samme problemet og det er helt sikkert skrevet litteratur om dette, dersom du bare leter godt nok.

Gjest Bekymringsfull
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjøresten min i snart 5 mnd, og jeg blir våtere for hver gang vi skal ha litt :sengekos: .. Men ettersom jeg har forstått på ham, er det visst mer sexy.. Spør ham hva han synes? Og som Kamikatze sa, Knipeøvelser er alltid bankers :5: .. Også under :sengekos: ..

Gjest womenwomen
Skrevet
Ja:

Skjønne at

a) det er ingenting som heter for vått.

b) han stortrives ganske sikkert hvor han er.

c) knipeøvelser er alltid bankers

d) komplekser er bortkastet energi, når du er helt normal.

e) det eneste du risikerer er at han holder litt lengre, og får styrket sitt selvbilde.

Helt enig med deg mann ovenfor ! Er aldri noe som er for vått ... bare slappt ...

Og det kan like være partneren din som ikke har skikkelig knallhard ereksjon - trenger ikke være din feil om han ikke kommer .Noen menn er bare slik - kommer alltid tregt eller ikke i det hele tatt - uansett hvor mye en kniper : ) Og noen er medium raske andre varer 2 sekund ...

Jeg nyter i hvertfall at jeg alltid er skikkelig våt , er absolutt mest kåt og sensitiv da syns jeg - sexen er såklart aller best da for både meg og min partner .

Så tror dere har andre problemer heller ...enn at det er for vått .Og alle menn jeg har truffet har likt det skikkelig bra - at jeg var skikkelig våt ... Jeg er nok våtere enn gjennomsnitts kvinnen - har jeg forstått ut fra kommentarer fra mine tidligere elskere ... alle har digget det og ingen har hatt problemer med å komme uansett - hverken jeg eller mine partnere . Så tror heller ikke på at det blir for vått . Vil du ha det tørrere - ok - så tøk litt vekk .Ikke verre enn det .

Det finnes faktisk menn som har mindre følelse i pikken ,enn det som er vanlig - men det er sikkert medfødt .Akkurat som det finnes kvnner med mindre følsomhet enn normalt også ...

Gjest Tsunami
Skrevet

..Er det vanlig at noen ganger at mann må bruke 2 brettede håndkær under? O_o

*føle seg unormal*

Skrevet
..Er det vanlig at noen ganger at mann må bruke 2 brettede håndkær under? O_o

*føle seg unormal*

Da har du kanskje noe som kalles kvinnelig ejakulasjon, finnes noen tråder om det her inne (så sporer vi ikke av denne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...