Gå til innhold

Drømte i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at det var bryllupsdagen vår (endelig).

Bananmannen hadde "alt under kontroll" da jeg og forloveren min reiste til frisøren.

Klokka var 13.00 når vi møtte til frisøren, og vielsen skulle være kl 14.00.

Når vi kom på venterommet til frisøren er det en annen brud m/forlover som sitter der og venter. De skal også giftes kl 14.00 (i en annen kirke, vel og merke)

Frisøren kommer, og siden den andre bruden og hennes forlover har begge langt hår, mens jeg og min forlover har kort hår, så ble det bestemt at de skulle inn og pyntes først.....

Jeg får overtalt forloveren min til å bli med ut på en siste handletur mens vi venter, for jeg hadde nemlig ikke skaffet meg noen brudekjole enda!!!! (men det visste ikke forloveren min).....

Så mens forloveren min viste meg allt av gardiner og puter, så prøvde jeg febrilsk å finne meg en hvit kjole inne på butikker som Cubus, Lindex og H&M!!!!!!

Jeg vet ikke om jeg fant noe, eller hvordan dette gikk, for jeg ble vekt av en tlf når "klokka" var 13.40.... (da hadde jeg ikke funnet kjole, og ikke fått pyntet håret) :roll:

*grøss*

Vel, jeg vet i allefall hva jeg skal "klargjøre" ganske raskt i løpet av høsten nå, ja - UTEN TVIL!!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som driver og drømmer ja! Har selv hatt flere "mareritt" i litt forskjellige varianter. Men det som går igjen er at det er et par timer til bryllupet og jeg har ikke ordnet noen ting, jeg sitter som vanlig i joggebukse og er veldig lite presentabel. Styrer som en gal for å få tak i kjole, ordnet håret m.m. Det er da ille at man skal ha sånne drømmer et helt år før bryllupet... Da er det godt å våkne :smile:

Skrevet

Melder meg helt klart inn i den klubben !

Drømmer ofte at jeg ikke blir ferdig, og det er jo helt dustete,

så god tid som jeg har...

Må jo le litt av det også...... :ler:

Skrevet

Godt det ikke er bare jeg som drømmer, ja...

For en stund siden drømte jeg om bryllupsdagen, og vi var i en gigantisk kirke med masse søyler og greier. Men jeg i min enfoldighet innbilte meg at det var "prøvetimen" dagen før, og møtte i sjaskete joggebukse og med uvasket hår. Og da det til min gru gikk opp for meg at dette faktisk var Vielsen med stor V, innså jeg også at kjæresten min var sønn av Kongen! Det var altså fortsatt min egen forlovede, ikke kronprinsen, men han var plutselig sønn av Kongen. Og alt var bare kaos...

Tror jeg våkna før jeg fikk sagt "ja"...

Skrevet

Tror jeg våkna før jeg fikk sagt "ja"...

Kanskje like bra !!! :hoho:

Skrevet
:vinke: Reker opp en hånd og melder meg uten tvil inn i mareritt-klubben!!! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt mareritt om kjolen og frisørtimen.....
Gjest Tabby
Skrevet

Huff så fæle drømmer dere har da. Jeg har ikke hatt det enda, og er vel bare glad til ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

I natt drømte jeg at Tex alt hadde giftet seg, vet ikke hva slags kjole hun fikk tak i på den korte tiden men... Og Tex skal jo gifte seg helga før meg (i både drøm og virkelighet), men jeg gikk som vanlig og bare susa rundt og hadde ikke ordnet noe, før det gikk opp for meg at det var min tur til å gifte meg; fullstendig panikk osv osv. Flere variasjoner over samme tema (men det er jo greit med litt forandring)!

Skrevet

Jeg har også drømt litt ja... Drømte at mamma hadde bestemt hva slags servietter vi skulle ha, de var offwhite med blå store blomster på. Helt grusomme. *grøss*

Heldigvis var det bare en drøm!!!! :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg postet drømmen i dagboka mi også, men regner med at flere leser her, og siden vi har vår egen drømmetråd så... trenger jeg å si noe mer?

Plutselig var bryllupsdagen der. Jeg tror vi var i Holmlia kirke,

og at vi hadde gått snarveien fra senteret gjennom gjørma...

Det var veldig få folk der, og jeg husker ingenting av hvordan vi

så ut, hva presten sa, hvem som var der osv.

Da vielsen var over skulle vi hjem og ta klesvasken :o

Vel hjemme tok jeg av meg gifteringen. Den var ingravert

med "fyll ut her" felter. Litt utstående ru felter hvor det stod

"samboer" og "dato".

Plutselig kom det masse folk, blant annet en som vistnok var prest

som lurte på hvorfor vi ikke hadde levert papirarbeidet... Og så

våknet jeg heldigvis, puh :roll:

Det skal sies at ringene skulle hentes fra inngravering i går, og at det har blitt mye snakk om selskapslokaler i det siste...

Skrevet

"Et bryllup betyr oftest et kort men lykkelig periode. En drøm om et bryllup kan også symbolisere død i familien, helhet eller en ny begynnelse. Bryllupet kan selvsagt også være noe som vil skje i fremtiden. Ble bryllupet avlyst betyr dette psykiske konflikter som må løses. "

"En bryllupsreise symboliserer skuffelse, enten i kjærlighet eller i forholdet til en venn. "

Brudgom: "Dette kan være en ønskedrøm. Det kan også bety en utsettelse av noe. "

Brud: "Er du en mann sier dette noe om din oppfatning av kvinner. Er du en kvinne kan drømmen være en forutsigelse. "

Skrevet

Brud: " Er du en kvinne kan drømmen være en forutsigelse. "

Hjelpe meg! Vi må passe på å levere papirarbeidet da, og gifte oss i "riktig" kirke... :lol:

Skrevet

Verden går av hengslene - nå har jammen sambissen drømt også. Og det er over 50 uker igjen...

Men han syntes jeg var veldig fin i brudekjole! I drømme, altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...