Pinkie Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Har et spørsmål. Jeg har ganske stabil mens, fra 28-30 dager. Det jeg lurer på er om hvis jeg en pp bestemmer meg for å bruke eggløsningstest og finner dagen. Kan jeg da forholde meg til dette tidspunktet hver gang, eller må jeg benytte meg av en ny eggløsningtest fordi det er forskjellig fra syklus til syklus?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Det kan være forskjellig fra syklus til syklus. Kroppen lever sitt eget lille liv. Bruk EL-tester hver pp.
Miss I.W. Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Tror jeg ville ha testet hver mnd. ja. Jeg trodde jeg hadde kontroll på EL. fordi jeg har stabile sykluser, men der tok jeg visst helt feil! Første mnd. jeg testa hadde jeg EL. på dag 10, mens neste var på dag 16. Trodde jeg aldri ville finne EL forrige gang, men med mange tester, ofte to pr. dag etter tips fra Klematis, kom endelig EL og jeg fikk utslag på testen. Får vel bestille nye tester og se fremover om det blir noe system på eggløsningene mine... Vel, allerhelst håper jeg jo på kul på magen! Da slipper jeg vel å teste mere... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå