Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Det er så vanvittig flaut med de som bommer på alt. Han som gikk ut klarte jo ingenting, men "det var nok en mening med det også".
Visiter Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Haha, ja. Herlig program. Jeg har aldri sett det før, men det er det pinligste jeg har sett på lenge, så jeg kommer til å prøve å få det med meg fremover. Han som gikk ut gikk på skolen min. Snodig kar. Ante ikke at han var trollmann.
MissStiles Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Begynte det igår eller begynner det neste søndag?
Gjest Kari Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Det begynte i går. Han Danny bortforklarte alt han. :klø: Hva er meningen med å ha hjelpere om de ikke hjelper deg da?
Gjest LanaLane Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 jeg tror han Danny er like synsk som stekepanna mi Men hu dama som fant nøyaktig der han fyren lå begrava, steike. Men kanskje hun har studert geologi/arkeologi og kunne se hvor de nylig hadde gravd? er fremdeles skeptisk altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå