Gjest j25 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har noe på gang med en gutt, har hatt sex og hengt sammen hver eneste dag i en mnd. Igår lovte jeg å hente han 30min fra oslo og avtalen var at jeg skulle sove over hos han. Planene var visst endret da jeg hentet han,da han var i godt humør og ville på byen. Dette var ikke avtalt og jeg orket ikke tanken på å være sliten og edru ute. Han spør om jeg kan komme å sove over når han kommer hjem, noe jeg sier nei til, og forteller han rett ut hvor skuffet jeg er. Da ombestemmer han seg og vil henge med meg i stedet. Jeg skjønner at han aller helst vil på byen så jeg stopper bilen og ber han gå ut å kose seg. jeg er drit forbanna, og han vil først ikke ut, men blir "hivd" ut da en bil presser seg opp bak oss. Fikk en fyllemelding kl 4 i natt der han beklagde seg. Det er alt, ikke hørt et pip fra han i hele dag. Er dette noe å reage på? Saken er at han "ødela" min kveld siden jeg skulle hente han og hadde gledet meg til å sove over hos han. Om jeg visste at jeg skulle hente han for at han skulle på byen hadde jeg ikke gjort det. For da hadde jeg lagt andre planer!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg synes du overreagerer ja. Og så synes jeg det er tåpelig og be ham om å gå ut å "kose seg" når du er forbanna, og ikke egentlig unner ham og gå ut å kose seg.
Caramela Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Slutt å klag, han gav deg jo en sjanse til å bli med han.. Og, han har beklaget seg, hvorfor er du sur nå? Og forresten, kunne du ikke ringt noen venner og hørt hva de gjorde da du fant ut han skulle på byen? Du kunne jo funnet på noe med dem i stedet, eller bare nytt kvelden hjemme, og heller dratt på besøk til fyren dagen etter.. Syns du overreagerer. Endret 9. mars 2009 av Caramela
Gjest Bastian Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Jeg syns du overdriver voldsomt, og sannsynligvis har gjort godt inntrykk som dramaqueen hos han (og alle de han måtte ha fortalt historien til å fylla). Han var i godt humør og kunne tenke seg å ha det litt gøy. Når du sier at du er skuffa (og du virket vel sikkert ganske sur også) så ombestemmer han seg for å glede deg, og da er det ikke bra nok det heller? Og så blir du enda mer forbanna og kaster han ut? Big deal? Det vet jeg ikke, men jeg vet at det der kjapt kan ende opp som en deal breaker.
Caramela Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Jeg syns du overdriver voldsomt, og sannsynligvis har gjort godt inntrykk som dramaqueen hos han (og alle de han måtte ha fortalt historien til å fylla). Han var i godt humør og kunne tenke seg å ha det litt gøy. Når du sier at du er skuffa (og du virket vel sikkert ganske sur også) så ombestemmer han seg for å glede deg, og da er det ikke bra nok det heller? Og så blir du enda mer forbanna og kaster han ut? Big deal? Det vet jeg ikke, men jeg vet at det der kjapt kan ende opp som en deal breaker. Ja, spesielt siden de bare holder på, og har bare holdt på en månedstid.
Gjest Adana Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er til en viss grad enig med deg, jeg, TS. Om det var meg hadde jeg nok blitt sur. Det minste han kunne gjort var å sende en melding på forhånd, syns jeg. Når det er sagt, tror jeg at jeg hadde prøvd å late som ingenting der og da, og heller tatt det opp en annen dag når jeg ikke var sliten og kanskje dermed mer irritabel og irrasjonell... Uansett håper jeg at det ordner seg for dere
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Ja jeg syntes du overreagerer! Lurer litt på om du svarte på meldingen han sendte på natten der han undskyldte seg? Dersom du ikke gjorde det eller svarte noe surt eller lignende, er det ikke så rart du ikke har hørt noe fra han. Han venter nok på melding/ telefon fra deg.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Da ombestemmer han seg og vil henge med meg i stedet. Jeg skjønner at han aller helst vil på byen så jeg stopper bilen og ber han gå ut å kose seg. jeg er drit forbanna, og han vil først ikke ut, men blir "hivd" ut da en bil presser seg opp bak oss. Fikk en fyllemelding kl 4 i natt der han beklagde seg. Det er alt, ikke hørt et pip fra han i hele dag. Hvis jeg var han, ville du aldri hørt mer fra meg. Hva med å melde ham og si unnskyld? Du var sikkert veldig sliten, og irrasjonell pga det.
stjernekyss Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Jeg synes han kunne sagt i fra før du kjørte 30 min ut av byen, men ellers synes jeg du overdriver voldsomt. Blir bekymret over historien med bilen som presset seg på bak, hvor i all verden stod dere plassert, i og med at dere hindret trafikkflyten? Her lukter det drama laaaaang vei
Gjest Jente38 Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Her lukter det drama laaaaang vei Så sant som det er sagt!
Lissi Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Det er rett og slett respektløst å ikke fortelle deg om de andre planene han har lagt for kvelden FØR du har kjørt 30 minutter for å hente han. Jeg hadde blitt dritforbanna, kall meg gjerne dramaqueen, men en avtale er en avtale, og hadde han ringt før jeg dro avgårde hadde det ikke vært noen big deal.
Caramela Skrevet 9. mars 2009 #12 Skrevet 9. mars 2009 Men han ombestemte seg jo etterpå! Ville jo være med henne.. da er det unødvendig å sitte sta som et beist der i bilen nå hun faktisk kunne fått det som hun ville uansett. I tillegg så har han sagt unnskyld... men hun, hun sitter der sur enda!
Lissi Skrevet 9. mars 2009 #13 Skrevet 9. mars 2009 Men han ombestemte seg jo etterpå! Ville jo være med henne.. da er det unødvendig å sitte sta som et beist der i bilen nå hun faktisk kunne fått det som hun ville uansett. I tillegg så har han sagt unnskyld... men hun, hun sitter der sur enda! Ja det var dumt, og manglende evne til å svelge stoltheten sin å gjøre det godt igjen.
Gjest ts Skrevet 9. mars 2009 #14 Skrevet 9. mars 2009 Oj her var det masse svar! Vi er venner for leeengst å innsett at jeg overdrev, selvom jeg ble skuffet der og da fordi han avlyste avtalen vi hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå