Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest innlegget, men aner fremdeles ikke hvem du er i virkeligheten!

Godt du løste mysteriet - og gratulerer med premien! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg la det ut her, kunne jo tenkt meg litt om og sendt deg en PM.

Jeg sletta innleggene mine jeg nå da hvertfall. Men hvis du får sletta tråden så er jo det enda bedre. Beklager!

Men, GRATULERER med premie da! :bolledeig:

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg var gjesten i natt, og jeg hadde faktisk dårlig samvittighet etter at jeg skrudde av PC-en! Men sorry, virkelig, det var jo ikke meningen verken å forvirre eller "oute" noen!!

Gratulerer med fancy premie! (Jeg var med på mange julekalendere selv og vant litt småstæsj, men verdien var langt fra 3000 kroner, gitt.)

Endret av Strix
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg blir snart gal av å spekulere.

Jeg er samboer på 16 året, barn, etablert, aldri utro, andre forhold. Ikke i nærheten engang.

På Lørdag kom det en boblekonvolutt hvor mitt navn og adresse var skrevet utenpå med sprittusj.

Inni lå som sagt smykke og øreringene i en plastemballasje merket Julie Sandlau.

Jeg søkte på nettet, og der var smykket og perleøredobbene: http://shop.juliesandlau.com/shop/monaco-n...pl-at-423p.html

Totalpris nær 3000 kr.

Det lå ingen lapp eller noe forklaring inni, kun smykkene, og det var heller ingen avsender.

Det kan ikke være gevinst, da navnet mitt er stavet feil og på en måte som de fleste gjør når jeg sier d muntlig, uten at jeg har stavet d for dem. Hadde det vært gevinst, så ville navnet vært stavet rett.

Ingen jeg kjenner vet noe om dette. Jeg synes at det ble litt mer alvorlig og creapy når jeg så at det kostet litt.

Er det noen som har en ide om hva det kan være?

(før jeg blir gaal) hehe. :-)

Hva tror dere?

hva om du kontaktet firmaet som har de? kansje din samboer som har kjøpt til deg eller elskerinne. (spøk, det siste)

Gjest Gjest
Skrevet
hva om du kontaktet firmaet som har de? kansje din samboer som har kjøpt til deg eller elskerinne. (spøk, det siste)

Eller hva om du gidder å lese tråden før du svarer...

Skrevet

Tråden er ryddet. Se reglene.

Strix -mod-

Skrevet (endret)

Ser at jeg har glemt å logge meg ut tidligere i dag...

Vil bare si Tusen takk for Gratulasjoner! :)

Var jo kjekt å få vite hvor det kom fra. Tenk at dere klarte å løse "mysteriet" ¨så kjapt! Gjest og Puselita.

Puselita: Du hjalp jo bare m det jeg spurte om, og jeg er bare kjempeglad for det! :helen:

Ellers så ser jeg at Moderator har slettet litt p.g.a reglene, så d var jo fint siden jeg ville spørre om det. (Så kan jeg fortsette å være "uforpliktet" i fremtiden og. hehe)

Jeg har vært Medlem her i mange år, siden det startet så og si.. og har fått mange gode svar, og hjelp til mye fra "hvem skal jeg be" til alvorligere ting.

Har postet her når det er noe jeg har hatt problemer eller syns at noe har vært vanskelig. Alltid med mye god hjelp.

Så da jeg postet dette var det helst for spekulasjonens skyld, trodde vel aldri jeg faktisk ville få svar her inne! :sjokk:

Men det er jo ikke noe annet enn bare helt stilig da! :tommelopp:

Og viser at det er en god gjeng med ressurssterke kvinner her inne! D må jeg bare si!

Faren er bare at vi ikke er så anonyme som vi tror, for vi glemmer fort hvor flinke noen kvinner er til å legge sammen 2+2+++++ :lur:

Endret av Rakel
Gjest Gjest
Skrevet

Det første som slo meg da jeg leste startinnlegget var at du sikkert har samme navn som noen. Prøv å finne ut av det istedet for å beholde smykket, selge det e.l.

Jeg vet det er flere som heter det samme som meg. Til og med ei på samme lille tettsted som jeg bor... Hvis hun hadde mottatt pakke som hun ikke visste om var til seg, så hadde jeg satt stor pris på at hun kontaktet meg. Tar det i grunn som en selvfølge!

Håper flere tenker det samme... Tenk så mange Kari Olsen og Per Hansen det sikkert finnes i dette landet...?

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Det første som slo meg da jeg leste startinnlegget var at du sikkert har samme navn som noen. Prøv å finne ut av det istedet for å beholde smykket, selge det e.l.

Jeg vet det er flere som heter det samme som meg. Til og med ei på samme lille tettsted som jeg bor... Hvis hun hadde mottatt pakke som hun ikke visste om var til seg, så hadde jeg satt stor pris på at hun kontaktet meg. Tar det i grunn som en selvfølge!

Håper flere tenker det samme... Tenk så mange Kari Olsen og Per Hansen det sikkert finnes i dette landet...?

Hvis du leser tråden så ser du at TS har funnet ut hvem pakken var ifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...