Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet

Er det noen som kan anbefale noen som er flinke til slike samtaler? Gjerne en som kan heale og løse opp spenninger i kroppen også.

Videoannonse
Annonse
Gjest VinglePetter
Skrevet
Er det noen som kan anbefale noen som er flinke til slike samtaler? Gjerne en som kan heale og løse opp spenninger i kroppen også.

Begynn med yoga i steden.

Gjest Gjest_jane_*
Skrevet

Yoga er vel og bra det men jeg trenger altså en samtalepartner som kan hjelpe meg med å finne min vei videre i livet :)

Gjest VinglePetter
Skrevet
Yoga er vel og bra det men jeg trenger altså en samtalepartner som kan hjelpe meg med å finne min vei videre i livet :)

Hvorfor vil du snakke med en healer om dette? Hvorfor ikke gå til en som kan spå i kaffegrut, eller i teblader? Hva med tarrot? Trommeterapi? Eller ennå bedre: Vi avtaler at du setter inn NOK 1500,- på kontoen min, så skal jeg fjernheale deg. Det gjelder å ha trua :P

Gjest Gjest_jane_*
Skrevet

Du vet ingenting om mine grunner til hvorfor jeg ønsker samtaleterapi eller hvorfor jeg ønsker å prøve en healer. Du behøver ikke å påpeke for meg hvor idiotisk du synes det er at jeg spør om dette. Jeg spør ikke etter spåtjenester,shamaner eller fjernhealing. Du kan vel skrive et eget innlegg om hvorfor du mener healing er tull?

Gjest VinglePetter
Skrevet
Jeg spør ikke etter spåtjenester,shamaner eller fjernhealing.

Hva skiller en healer fra resten av disse alternative behandlingsformene da? Tror du ikke en god shaman kan gjøre en like god jobb? Og hvis ikke, hvordan begrunner du det?

Gjest Gjest_jane_*
Skrevet

En shaman kan vel sikkert heale men nå ville jeg ikke vært komfortabel med tromming og masse "teater". Spåtjenester er ingen behandlingsform vil jeg tro. Jeg ser ikke noe hokus pokus ved å ha en samtale og få varme hender på vonde muskler og ledd samtidig. Healere er stort sett vanelige folk.

Gjest VinglePetter
Skrevet
En shaman kan vel sikkert heale men nå ville jeg ikke vært komfortabel med tromming og masse "teater". Spåtjenester er ingen behandlingsform vil jeg tro. Jeg ser ikke noe hokus pokus ved å ha en samtale og få varme hender på vonde muskler og ledd samtidig. Healere er stort sett vanelige folk.

Aha, så du vil egentlig ha en massør som kan høre på problemene dine? :P

Noen som kjenner noen slike i Vestfold?

Gjest Gjest_jane_*
Skrevet

.....................................får du noe glede ut av dette eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...