Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler: Avataren som jeg har på profilen min fant jeg tilfeldig på et sted der den var så liten i størrelse. Jeg lurer på om noen her vet om ett søkeord der jeg finner akkurat maken avatar som jeg har bare at den er større. Jeg ønsker å bruke avataren min i feks. større bilde på profilen min på feks. nettby. Og nå har jeg kun denne avataren i ett bilde som er ca. to cm ganger to cm stort. Men jeg ønsker avataren min større? Jeg har søkt på anime flere steder på internett, men denne avataren som jeg har dukker ikke opp da. Jeg har feks. søkt på sad anime ol. Er det noen som har funnet maken på feks. ett søkeord? Hvilket søkeord da? Jeg vet at dette var ett dumt spørsmål, men jeg likte akkurat bildet av anime jenta på avataren min så godt. :ler:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg inn spørsmålet på data forumet. Større sjanse for svar der. Og skriv i emnefeltet hva det gjelder...

Gjest Gjest
Skrevet

Baser deg på den lille versjonen du fant...hva heter filen du lastet ned? Søk på filnavn, filstørrelse...er det noen kommentarer i egenskaper på fila?

Skrevet

Jeg husker ikke hva jeg søkte på da jeg fant avataren min. Jeg fant den helt tilfeldig. Men hvordan finner jeg ut filnavn, filstørrelse og egenskaper på fila?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg husker ikke hva jeg søkte på da jeg fant avataren min. Jeg fant den helt tilfeldig. Men hvordan finner jeg ut filnavn, filstørrelse og egenskaper på fila?

Høyreklikk på fila, og velg egenskaper i høyreklikk - menyen.

Skrevet

Jeg har trykket på egenskaper og søkt på det som står der, men jeg finner ikke ett større bilde av avataren min. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Finne det bildet igjen vil nok være nærmest umulig, med tanke på at det er en trist skolepike tegnet i animestil, finnes nesten uendelig med slike bilder på nettet.

Skrevet

Hvilken serie er det hentet ifra?

Skrevet

Ja det er nok dessverre nesten umulig å finne det bildet. Jeg har prøvd å søke på google, kvasier og på yahoo og på photobucket og søkt der det står kvinneguiden.no på den raden der. Og jeg har lett overalt men jeg finner ikke.

Den jenta heter anime tror jeg da. Men de har så forskjellige navn innen anime serien og jeg aner ikke hva hver og en heter. :gjeiper:

Gjest Gjest_tordivel_*
Skrevet
:ler: Avataren som jeg har på profilen min fant jeg tilfeldig på et sted der den var så liten i størrelse. Jeg lurer på om noen her vet om ett søkeord der jeg finner akkurat maken avatar som jeg har bare at den er større. Jeg ønsker å bruke avataren min i feks. større bilde på profilen min på feks. nettby. Og nå har jeg kun denne avataren i ett bilde som er ca. to cm ganger to cm stort. Men jeg ønsker avataren min større? Jeg har søkt på anime flere steder på internett, men denne avataren som jeg har dukker ikke opp da. Jeg har feks. søkt på sad anime ol. Er det noen som har funnet maken på feks. ett søkeord? Hvilket søkeord da? Jeg vet at dette var ett dumt spørsmål, men jeg likte akkurat bildet av anime jenta på avataren min så godt. :ler:

Ja jeg kan hjelpe deg-bildet ditt er hentet fra tegneserie fra Japan.Du finner det og flere tilsvarende bilder som ligner-på-Modern Japan Anime.Lykke til!Tor

Skrevet

Jeg har søkt på Modern Japan Anime, men finner ikke det bildet noensteder. Jeg tror jeg gir helt opp på å finne bildet jeg. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...