Gjest Løve66 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Har en slekning der og bare lurer på om noen vet hvilke datoer det er konfirmasjon - vet ikke om de skal ha kirkelig eller borgerlig. Noen fra Tromsø her som vet datoene?
cogito Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Er ikkje frå Tromsø, men fann det raskt etter eit søk på Google: Humanistisk konfirmasjon Konfirmasjon i kyrkja Endret 10. mars 2009 av cogito
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Det er mange kirker og mange konfirmasjonsdatoer i Tromsø. Du kommer nok ikke langt uten å spørre de involverte direkte.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Er ikkje frå Tromsø, men fann det raskt etter eit søk på Google: Humanistisk konfirmasjon Konfirmasjon i kyrkja Jeg skjønner ikke helt den linken til kirkelig konfirmasjon. Hva sier den egentlig? :klø:
cogito Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Jeg skjønner ikke helt den linken til kirkelig konfirmasjon. Hva sier den egentlig? :klø: At det er konfirmasjon i Grønnåsen 21., 23. og 24. mai. Stod vel ganske tydeleg?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 At det er konfirmasjon i Grønnåsen 21., 23. og 24. mai. Stod vel ganske tydeleg? Ja, men spørsmålet er jo om når det er konfirmasjon i hele Tromsø. Grønnåsen er en av mange kirker i Tromsø. Ergo sier linken så godt som ingenting.
cogito Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Ja, men spørsmålet er jo om når det er konfirmasjon i hele Tromsø. Grønnåsen er en av mange kirker i Tromsø. Ergo sier linken så godt som ingenting. Nettsida er iallfall for heile Tromsø, kanskje det kjem info frå dei andre kyrkjene etterkvart? Ein finn iallfall kontaktinfo til alle menighetene på den sida, og det hjelper kanskje litt likevel.
Gjest Løve66 Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Ja - googlet det selv også og fant ut at det var litt flere kirker og datoer for konfirmasjon der enn jeg hadde regnet med. Der jeg bor er det to søndager i året hvor det er kirkelig konfirmasjon - ferdig med det. Trodde kanskje det var slik andre steder og, men det var det visst ikke ! Men takk likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå