Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kommer ikke inn på www.postbanken.no nå. Har hatt problemer med internett i hele dag hvor den velger noen sider som den vil vise og hvilke den ikke vil vise. Flere som ikke kommer inn, eller er det bare meg og min pc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg kommer ikke inn på www.postbanken.no nå. Har hatt problemer med internett i hele dag hvor den velger noen sider som den vil vise og hvilke den ikke vil vise. Flere som ikke kommer inn, eller er det bare meg og min pc?

Hei, fint om du kan legge ved litt mer informasjon.

Hvilken internett program bruker du? altså nettleser. Mozila,Opra, Explorer..?

Internett Explorer er både ustabil og blir fort " skadet " av de fleste virus som du kan få på pcen.

Prøv å bruk nettleseren Firefox, den kan lastes ned HER

last også ned S.A.S ( Super anti spyware ) Ja jeg vet..høres litt rart ut men ikke vær skeptisk. Ganske bra program som fjerner det meste av drit på pcen.

Link til S.A.S HER

En ting til.. hvilken internett leverandør bruker du? Kanskje du også vet navnet på den internett " boksen " som dere har fått fra leverandøren?

- Fotofreaken

Skrevet
Hei, fint om du kan legge ved litt mer informasjon.

Hvilken internett program bruker du? altså nettleser. Mozila,Opra, Explorer..?

Internett Explorer er både ustabil og blir fort " skadet " av de fleste virus som du kan få på pcen.

Prøv å bruk nettleseren Firefox, den kan lastes ned HER

last også ned S.A.S ( Super anti spyware ) Ja jeg vet..høres litt rart ut men ikke vær skeptisk. Ganske bra program som fjerner det meste av drit på pcen.

Link til S.A.S HER

En ting til.. hvilken internett leverandør bruker du? Kanskje du også vet navnet på den internett " boksen " som dere har fått fra leverandøren?

- Fotofreaken

Internettleverandør: Den som kom med legligheten.. Altså, plugget bare kontakten inn i veggen og var på nett ved hjelp av en kode jeg fikk utdelt.

Interettleder: IE

Skulle du sett, der kom jeg inn igjen.. Kanskje jeg skal laste ned Fierfox til neste gang IE ikke vil inn på en spesifikk side.. (Her om dagen kom jeg bare inn på facebook i en times tid :()

Skrevet (endret)
Internettleverandør: Den som kom med legligheten.. Altså, plugget bare kontakten inn i veggen og var på nett ved hjelp av en kode jeg fikk utdelt.

Interettleder: IE

Skulle du sett, der kom jeg inn igjen.. Kanskje jeg skal laste ned Fierfox til neste gang IE ikke vil inn på en spesifikk side.. (Her om dagen kom jeg bare inn på facebook i en times tid :()

Okey, Jeg har merket at IE er ganske så brukervennelig men problemet mitt er at det svikter ganske ofte. Tviler på at jeg skal gi IE skylden for ditt problem, årsaken kan være så mangt.

Får håpe du ikke får det samme problemet igjen. :)

Endret av Fotofreaken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...