Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hei. Kan dere anbefale meg et skikkelig bra produkt innen ansiktsserum? Gjerne noen som "fjerner" rynkene. Har tidligere brukt kur fra Babor, men jeg vil gjerne ha en flaske som er litt drøy. Skal serum brukes hver dag? Takk for tilbakemeldinger
Hilde Christina Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Det finnes nok ikke noe serum som fjerner rynker, men skal du ha noe som er forebyggende kan du jo ta en titt på Iris Aromessence fra Decléor. Du kan lese om hva serum er og hvordan det skal brukes her.
Gjest Raptuza Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Brukar sjølv C-vitamin booster over dagkremen, den gir glød og litt roser i kinna. Herbalife er merket og eg vil tru du får tak i det på ebay.
Gjest milla-lilla Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Brukar sjølv C-vitamin booster over dagkremen, den gir glød og litt roser i kinna. Herbalife er merket og eg vil tru du får tak i det på ebay. Er det den som heter radiant c daily skin booster? Har du komplett liste over ingrediensene i den?
Gjest Raptuza Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Desverre, eg fekk denne. Så hvis du vil sjekka ingrediensane må du nok kontakta ein Herbalife-selgjar....
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Googlet litt for deg http://www.feelgoodnutrition.biz/ingredien...l_Skin_Booster_ (irriterende at enkelte produkter skal det være så forbasket vanskelig å finne innholdet på. Er det ikke på iherb eller et par andre butikker så går det fort en liten evighet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå