Gjest prestekrage Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 Har begynt å leke med hjemme side, men kommer jo ikke serlig langt ettersom ting som skulle ta en time (aktiviseringen av siden) til nå har tatt 13 timer.... Noen som vet? er dette helt vanlig? har prøvd med to ulike brukere..... begynner å bli litt utåmodig...
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #2 Skrevet 9. juli 2003 Har du sendt aktiveringssms til dem - den som koster 10 kroner? Jeg har opplevd at aktiveringen har tatt opptil et døgn, men normalt går det bare noen timer.
Gjest prestekrage Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 har ikke fått beskjed om noe sms... Men ble så forbanna at jeg gav opp, og fant ut at den på online var helt topp... ( det var bare jeg som ikke hadde sjekka ut bra nok)... Så nå jobber jeg på harde livet for å få lagt ut hjemmesiden på nett...
koldbruna Skrevet 13. juli 2003 #4 Skrevet 13. juli 2003 Hjemmeside opplegget på home.no har vært tregt i det siste. Jeg har hjemmeside der og har ikke før nå plagdes med å laste opp hjemmesiden.Det må være en feil hos de tror jeg. Koldbruna
Tjorven Skrevet 14. juli 2003 #5 Skrevet 14. juli 2003 Har du sendt aktiveringssms til dem - den som koster 10 kroner? Jeg har opplevd at aktiveringen har tatt opptil et døgn, men normalt går det bare noen timer. Jeg har aldri sendt noen sånn SMS for å få meg aktivisert. Hos meg har det gått helt fint, men det har tatt litt tid før jeg er registrert i systemet. Er veldig begeistret for home.no jeg, synes det er lett å bruke og så er det ingen reklame!
Gjest Zirine Skrevet 14. juli 2003 #6 Skrevet 14. juli 2003 Jeg har aldri sendt noen sånn SMS for å få meg aktivisert. Hos meg har det gått helt fint, men det har tatt litt tid før jeg er registrert i systemet. Ikke jeg heller da jeg registrerte meg for noen år siden. Nå må du sende en sms (10 kr) for å få ftp tilgang.
Tjorven Skrevet 14. juli 2003 #7 Skrevet 14. juli 2003 Nå må du sende en sms (10 kr) for å få ftp tilgang. Er du sikker? Det er bare noen uker siden jeg registrerte meg, og det var ikke noe sånt da... Det står ikke noe om det her heller: http://www.home.no/medlem/fordeler.cgi
Gjest Zirine Skrevet 14. juli 2003 #9 Skrevet 14. juli 2003 Du kan lese her: http://www.start.no/ftp/
Tjorven Skrevet 14. juli 2003 #10 Skrevet 14. juli 2003 Du kan lese her:http://www.start.no/ftp/ Aha! Men dette er jo en hjemmeside som Start har, ikke Home... Tror vi snakker om to helt ulike tjenester her. Start tar altså 10 kr i "gebyr", mens Home er fortsatt helt gratis!
Gjest Zirine Skrevet 14. juli 2003 #11 Skrevet 14. juli 2003 Når du registrerer deg på start.no får du hjemmeområde på home.no.net. Snakker dere om no annet? Hakke tid å se, nå oser jeg ut av døren :svosj:
Tjorven Skrevet 14. juli 2003 #12 Skrevet 14. juli 2003 Når du registrerer deg på start.no får du hjemmeområde på home.no.net. Snakker dere om no annet? Hakke tid å se, nå oser jeg ut av døren :svosj: Ja, vi snakker om ulike ting ja. Denne tjenesten heter Home.no og hjemmesidene blir liggende på www.home.no/brukernavn. Det er altså er helt annet tjeneste.
Gjest Zirine Skrevet 14. juli 2003 #13 Skrevet 14. juli 2003 Ah ... oki, jeg skumleser som vanlig. Beklager at jeg forvirrer her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå