Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er egentlig opprinnelig mørkeblond/komuneblond men har i noen år vært mørk nå. Akkurat nå er jeg mørkebrun og vil gjerne ha tilbake min mørkeblonde/komunefargede hår igjen. Men går det an å farge håret lysere hos frisøren? Redd dem foreslår striper i håret slik dem alltid har gjort før, og da har jeg ikke blitt fornøyd. hm
Gjest Musegrå Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har nettopp vert i samme situasjonen. For å få lysere hår kjøpte jeg en pakke med avfarging fra garniere, avfarget det ,for å så farge de i en lysere nyanse. Da ble håret mørkeblondt /lys brun. Så ventet jeg i to måneder for å så gjenta prosessen, men farget det i en lysere nyanse, lys askeblond. Fargen ble ikke nøyaktig lik min egen, men jeg er veldig fornøyd endelig lys igjen!! Men husk at håret blir veldig slitt så jeg stusset det etter første omgang, så endel kuring før neste prosess. Og nå skal jeg stusse det igjen! Ps. Alt i alt kostet dette 500kr og frisørsøskenbarnet mitt ble veldig imponert over resultatet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå