Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at det er enkelte nettsteder som reklamerer med billige tester.

Bruker dere Clearblue eller bruker dere billige merker og typer? Isåfall hvilke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Linnah
Skrevet

jeg pleier å kjøpe denne pakken med strips (lavpris-tester.com).

Funker kjempebra for meg, kommer nok ikke til å kjøpe CB igjen før jeg faktisk har fått en antydning til strek på den billige.

Lykke te!

Skrevet

Her

Min erfaring er i alle fall at billige tester funker like bra som clear blue :) Men man bør vente til dagen man forventer mens med å ta dem.

Gjest Gjest
Skrevet

God erfaring med billigstrips for både EL og graviditet. Fikk positiv g-test 2 dager før IKM, og EL-stripsene stemte alltid med digital EL-test.

Skrevet

Takk for svar :)

Gjest Nysgjerrig Gjest
Skrevet
jeg pleier å kjøpe denne pakken med strips (lavpris-tester.com).

Funker kjempebra for meg, kommer nok ikke til å kjøpe CB igjen før jeg faktisk har fått en antydning til strek på den billige.

Lykke te!

Bra tips :Nikke:

Hvor lang tid tar det fra bestilling til du faktisk fikk pakken i posten?

Ser ut som om det er dansk leverandør...

Skrevet

Jeg fikk den i postkassen 2 dager etter jeg bestillte den :)

Gjest Nysgjerrig Gjest igjen
Skrevet
Jeg fikk den i postkassen 2 dager etter jeg bestillte den :)

Så utrolig bra da! Trenger tester selv til mandag, senest onsdag i neste uke. Da rekker jeg det forhåpentligvis greit :jepp: Takk for svar!

Gjest Alabama
Skrevet

Graviditetstestene fra billig-tester er faktisk mer sensitive enn clearblue sine, siden de måler Hcg-nivå allerede når det er så lavt som 20 mIU/ml, mens CB ikke kan måle før Hcg er over 50 mIU/ml. Man begynner å produsere Hcg når egget har festet seg, og mengden dobles for hver døgn.

Se denne linken: http://www.lavpris-tester.com/info.aspx?inf=4

Likevel kan disse testene (strimlene) være vanskeligere å bruke, og det kan være vanskeligere å lese av korrekt resultat da streken kan synes veldig svak før man har et høyt nok Hcg-nivå. (Dere erfarne testere får arrestere meg hvis jeg sier feil nå..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...