Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #1 Del Skrevet 7. juli 2003 Har et dilemma som sliter på helsa løs, klarer ikke å finne ut hvem jeg elsker....pappan til barnet mitt eller min ex.... De har så forskjellige verdier og er så totalt forskjellige, jeg elsker begge to....går det egentlig an? Å elske to samtidig.... Noen sier at den første kjærligheten vil alltid være den største?!? Hvordan skal jeg finne ut hva jeg vil? Føler at jeg vil angre uansett hva jeg gjør.... Jeg kjenner jeg vil gå av på midten, det er så vanskelig... Hvordan gjør jeg opp dette????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #2 Del Skrevet 7. juli 2003 Velger å gå litt unna... Rygg (om mulig) unna hele situasjonen en liten stund. Ikke vær sammen med noen av dem i en periode og bruk tiden vekk fra dem på å finne ut hvem du vil ha. Ja, det er mulig å elske mange, men somregel er det en du elsker høyest, men det klarer du ikk eå se klart når du står midt oppe i situasjonen... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #3 Del Skrevet 7. juli 2003 Joda, det går sikkert an å elske 2 mennesker på samme tid. Men jeg tipper du elsker dem på helt forskjellige måter. Hvis du altså er sikker på at det virkelig er kjærlighet du føler, og ikke noe annet......for ex, seksuelt, vennskapelig, respekt, beundring, medlidenhet, utseendet, penger, besettelse, osv....... Du er nødt til å skape avstand her, både psykisk og fysisk. Da vil du se både situasjonen og følelsene dine mye klarere. Og hva med disse 2 mennene. Hvem av de elsker deg? Og hvem stoler du 100% på av disse to? Dette er 2 viktige spørsmål du kan besvare mens du er litt for deg selv. Treff ingen av dem på en stund. Se hvem du savner. Hvem som savner deg! Skjønner? Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #4 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvis du ikke klarer å velge, da elsker du ikke noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 7. juli 2003 #5 Del Skrevet 7. juli 2003 Ta noen skritt bort fra begge og se det hele fra avstand en stund som andre her anbefaler. Ville også skrellet bort alle følelser knyttet til at exen er far til barnet ditt og "vanen" med å være sammen og sammenlignet det som da er igjen med følelsene for han nye. Har vært oppe i lignende dilemma - da vant "vanen" noe som ikke var det beste valget for min del (trenger ikke være feil for deg å velge exen av den grunn, men det må da også være en grunn til at han er ex?) Livets vanskelige valg... synd det ikke finnes noe fasitsvar. Men jeg ville ikke valgt noen av dem så lenge jeg var mer usikker enn sikker - heller trukket meg unna begge til jeg visste (etterpå-klokskap... :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå