Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått til innkjøp av hårkuren Absolut Repair fra L'Oreal da håret mitt er litt småslitent for tiden (mildt sagt). Men på boksen så står det ikke hvor lenge den bør trekke. Noen som vet? Er det nok og la den trekke mens man dusjer eller bør man la den trekke litt lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hårkurene jeg har brukt, har jeg skylt ut etter 5-10 minutter. Men hvis du vil kan du ha kuren i mens du sover og skylle den ut når du står opp :)

Skrevet

5 minutter holder. Jeg pleier å vri opp håret og klemme ut så mye vann som mulig før jeg tar i kuren.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg pleier å ha hårkur og ansiktsmaske samtidig (når jeg først holder på), og lar det virke i alt fra 15 minutter til en times tid (hvis jeg bruker fuktighetsmaske). Andre ganger pakker jeg håret inn i plastfolie over natten :fnise:

Skrevet
Jeg pleier å ha hårkur og ansiktsmaske samtidig (når jeg først holder på), og lar det virke i alt fra 15 minutter til en times tid (hvis jeg bruker fuktighetsmaske). Andre ganger pakker jeg håret inn i plastfolie over natten :fnise:

Er det noe særlig behagelig å sove med folie rundt hodet?

Gjest Christabelle
Skrevet
Er det noe særlig behagelig å sove med folie rundt hodet?

Nei. Men det er heller ikke så behagelig å sove med klissvått hår, for så å se ut som et lykketroll med home-perm dagen etter =)

• 3 uker senere...
Gjest livato
Skrevet
Har gått til innkjøp av hårkuren Absolut Repair fra L'Oreal da håret mitt er litt småslitent for tiden (mildt sagt). Men på boksen så står det ikke hvor lenge den bør trekke. Noen som vet? Er det nok og la den trekke mens man dusjer eller bør man la den trekke litt lengre?

Absolut Repair gir deg et komplett salongprodukt for å gi håret ditt fantastisk glans og styrke. Hårmasken reparerer og forhindrer nye skader på skadet hår.

Eksklusiv formel for profesjonelt resultat på et øyeblikk. Hjemmepleie som leverer samme resultat du oppnår etter timer i frisørstolen.

Bruk:

Masken brukes som intensivkur og skal sitte i håret i 2-3 minutter. Skylles så ut.

Skrevet
Nei. Men det er heller ikke så behagelig å sove med klissvått hår, for så å se ut som et lykketroll med home-perm dagen etter =)

Det er vel ingen som sover med klissvått hår? :klø:

Skrevet

Takk for svar alle sammen! :blomst:

Har variert mellom og la den sitte i et par-tre-fire minutter og i opptil en time. Og synes ikke det ble så stor forskjell. Så da går jeg for den enkleste varianten: noen minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...