Gjest ** Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Kjæresten min har en tendens til at ofte når vi går forbi bærter og sånne A4 pene, tynne jenter med masse pupper så bryter han ut med ting som; " æsj " " Doie" " Fy faen å stygg ho der var " " Herregud!!! " Osv. Ei veninne av meg sa at han gjør dette fordi han egentlig syntes hu er pen, men ikke vil si dette ovenfor meg. Noen synspunkter? Er selv liten og nett, litt for tynn, veldig små pupper, blå øyne og brunt hår til skuldrene..
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Eller han rett og slett syntes at det typiske bimbolooken ikke er pent? Jeg og mannen min ler ofte sammen av pupper som nesten popper ut av utringningen.
Gjest dalieo Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Doie, hva betyr det? Og måtte le litt av beskrivelsen din av jentene; "masse pupper" Men tja, det kan jo hende han ikke synes slike jenter er noe pene? Men litt drøyt å si at de er jævlig stygge og sånn, uansett hvordan de ser ut synes nå jeg.. hvor gammel er han?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg synes han rett og slett virker litt dum, men han er kanskje veldig ung?
Gjest TS Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Doie, hva betyr det? Og måtte le litt av beskrivelsen din av jentene; "masse pupper" Men tja, det kan jo hende han ikke synes slike jenter er noe pene? Men litt drøyt å si at de er jævlig stygge og sånn, uansett hvordan de ser ut synes nå jeg.. hvor gammel er han? Doie er da brunetteversonen av det folk ser på som "blonde berter" om du skjønte.. xD Som kler seg utfordrene, og tror en er sikkelig deilig. Han er 20.
Gjest dalieo Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Åja, da forstår jeg Da liker han kanskje ikke det utseendet på jenter så godt. Vet om mange gutter som ikke synes det er så pent, og foretrekker naturlig pene jenter. Men må bare spørre - sier han det så de kan høre det, eller til deg når dere kommer hjem..?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Han er 20. Ok, da er han vel strengt tatt litt for gammel for sånn oppførsel, men han er kanskje bare litt sein. Har du spurt ham hvorfor han tydeligvis har så behov for å uttrykke seg på den måten ovenfor deg?
Mona-Lisa Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 har opplevd noe lignende og det var av flere grunner: 1.Han prøvde å få kjæresten til å føle seg pen 2.Han ville ikke innrømme at de er pene 3.Han syns faktisk at de er stygge og han er litt barnslig.. ganske barnslig egentlig, stakkars kvinner....
Rosalie Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Gud hjelpe, for barnslig oppførsel. Jeg hadde vært flau av å måtte være i nærheten av noen som oppfører seg slik.
Gjest TS Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Åja, da forstår jeg Da liker han kanskje ikke det utseendet på jenter så godt. Vet om mange gutter som ikke synes det er så pent, og foretrekker naturlig pene jenter. Men må bare spørre - sier han det så de kan høre det, eller til deg når dere kommer hjem..? Han sier det når vi har godt forbi de, ikke så de hører det. Om vi er ute og kjører sier han det da evt mens vi kjører forbi.
Ethereal Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Spiller det noen rolle hvordan han mener det a? Han vil tydeligvis bare vise at han er glad i deg og prøve å bevise at han ikke ser på andre jenter.
Kizzy Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 Spiller det noen rolle hvordan han mener det a? Han vil tydeligvis bare vise at han er glad i deg og prøve å bevise at han ikke ser på andre jenter. Enig, det er da ikke noe å bry seg om..!
Jade Skrevet 9. mars 2009 #13 Skrevet 9. mars 2009 Jeg ser for meg at en tidligere kjæreste av han har blitt sur hvis han har synes andre var pene. Og at han dermed sier stygge ting om dem for at du ikke skal bli sjalu eller få mindreverdighetskomplekser el.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå