Gå til innhold

Sukk......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg simpelthen elsker sjokolade, og kjøpte om lørdagen en pose med Bocca. Hva er problemet tenker du da.

Jo.....problemet er at Det er altfor lite sjokolade i posene!!!!!!! :evil:

Ønsker meg en kilospose med Bocca! Men, det hadde vel vært for lite det og...... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke Bocca var noe særlig jeg... *dukker kjapt for å unngå at noe blir kastet i hodet på meg*

Suz :P

Skrevet

Kan like gjerne spise kokesjokolade, synes jeg, men jeg liker det jeg.

Dog står prinsippet klart! Og det er bare en ting som er verre enn å ikke få sjokolade. Det er å ikke få MER sjokolade...

Skrevet

Noen av dere som så på Jamie Oliver her om kvelden - sist uke - da han lagde sjokolade-tiramisu, konfekt og masse annet av sjokolade????

Det så så godt ut at jeg nesten begynte å gnage på armen til mannen min av ren frustrasjon...

Suz :wink:

Skrevet
Noen av dere som så på Jamie Oliver her om kvelden - sist uke - da han lagde sjokolade-tiramisu, konfekt og masse annet av sjokolade????

Det så så godt ut at jeg nesten begynte å gnage på armen til mannen min av ren frustrasjon...

Suz  :wink:

Jo takk.....så det programmet. Etterpå måtte jeg tørke sikkel på gulvet. :ler:

Tenk og være gift med Jamie Oliver, da! Helledussen, da tror jeg at jeg hadde blitt lei av mat, faktisk! Men, pokker så mye god mat man hadde fått frem til det lei-punktet!

Skrevet

Hadde blitt trillrund om jeg hadde vært gift med jamie Oliver - forresten hadde jeg blitt skilt fort for jeg syns den latterlige lespinga hans er så irriterende at det bare er såvidt jeg klarer et helt program.... :ler:

Har du noe peiling på om oppskriftene på det han lager ligger ute noe sted??

Skrevet

På www.nrk.no ett-eller-annet sted skal det da være!

Ellers har han jo gitt ut flere kokebøker.

Forresten synes jeg lessssspinga hans er litt søtt. :lol:

Skrevet

Takk skal lete! Har nemlig lyst til å prøve den praliner-konfekten hans... Mmmmmm.... *himler salig med øynene*

Lespinga er ikke søt - og det hjelper ikke at han spretter omkring som en halv-vill duracell-kanin heller *fnys* Men han vinner mye på å lage spennende mat :D

Suz

Skrevet
Fant oppskriftene her:

http://www.tvnorge.no/oppskrifter/778283

Ut for å kjøpe fløte, sjokolade og hasselnøtter ja...

Suzy  :P

Da vet jeg hva jeg skal gjøre i dag, ihvertfall!

Takk Suzy!

Lessssspinga er litt søtt på TV, men i virkeligheten? Hjeeeeelp!!!!

Skrevet

Tenk å være midt i akten og høre sssjære bli hvisket i øret med tilhørende spyttsprut *grøss* :o

Skrevet
Tenk å være midt i akten og høre sssjære bli hvisket i øret med tilhørende spyttsprut *grøss*  :o  

Suz  :wink:

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Tenkte på det tidligere idag, men tenkte det var litt drøyt og skrive. Godt du gjorde det!! :ler:

Skrevet

Tenkte på det tidligere idag, men tenkte det var litt drøyt og skrive. Godt du gjorde det!! :ler:

Great minds think alike :D

En annen sak er jo om han klarer å stå/ligge stille lenge nok til å få hatt noen romantiske øyeblikk... :roll:

Har du hørt parodien på ham på Holger Nielsens Metode på Petre noen gang??? Utrolig bra!

Skrevet

Ny sport; Thrashing Jamie *fniiis*

Suz :ler:

Skrevet

Så slemme dere er! En ting er om dere ikke liker Jamie, men å gjøre narr på den måten er stygt, synes jeg.

Ler dere av folk som halter også?

Skam dere!

Skrevet

Ehm.. ja litt *fnise* :oops: :ler:

Neida, men han er rik, berømt og finner stadig på nye ting for å skvise pengene ut av folk så jeg syns ikke synd på ham. Dessuten var han slem mot brunosten (som ikke jeg er særlig glad i heller, men det spiller ingen rolle i sammenhengen :roll: )!

Skrevet

Tusenfryd, da....... Jeg liker Jamie, jeg!

Synes han lager utrolig snækksi mat, og entusiasmen hans er smittende.

Har ikke noe imot ham, ler bare litt av Suzy.......

Skrevet

Tenk på at det kan være mennesker som ikke er rike og berømte som også lesper. Og nå har dere jo sagt hvor stygt og ekkelt dere synes det er...

Skrevet

Slemminger!!

Ellers fikk jeg en bok på bursdagen min, Bare sjokolade. der er det masse sjokolade inni der... :briller:

Anbefales!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...