Gå til innhold

Forklar hvordan det føles...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forklar så nøyaktig som mulig hvordan det kjennes ut fysisk det å faktisk få en orgasme. Reagerer kroppen ulikt mtp vaginal- og klitorisorgasme. Har hørt noe om muskelsammentrekninger osv..

Jeg er en av dem som aldri har hatt det, men jeg vil jeg vil jeg VIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-04-17 14:51 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jeg kan høre stemmen din sprekke. Min egen stemme, tungpustet, og kroppen min som spenner seg for å komme nærmere. Raskere og raskere til jeg faller, utmattet, tilfreds utfor stupet og glir som en fugl på tørr, het vind ned mot kroppen din som ikke er her. Langsomt. Så strekker jeg meg, henført, myk, og savner deg enda mer før jeg spiser resten av klementinen. Smaken av den blander seg med smaken av meg, og jeg vil spare den til du kommer."

Omtrent sånn kjennes det. Dette var noe jeg skrev en gang. Og som du sikkert skjønner er dette deler (slutten) på en litt lengre tekst som handler om å fantasere.Men dette er hvordan jeg best kan beskrive det.

Forresten har jeg et orgasmetips (som iallfall gjelder for klitoris-orgasme): Når du fingrer -kjenner du på et tidspunkt (når det begynner å bli veldig godt osv.) at det nesten kjennes ut som du må tisse? Og -holder du på en måte litt igjen da fordi du er redd for at du virkelig vil komme til å tisse? IKKE hold igjen! Det betyr ikke at du må tisse, men at du får orgasme! Om du er redd for at det er urin, så bare legg et håndkle under så blir du ikke så stresset på det. Det var sånn jeg lærte å komme. Og jeg tipset det videre til en venninne en gang som aldri hadde kommet før, og hun lærte og komme hun også!!

Lykke til!!

Klem, Nelle icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

oi, dette var et godt tips!

jeg har fått orgasme kun en gang, men det var utrolig herlig! brukte derimot en vibrator, så jeg slapp å fingre så lenge (kjipt og slitsomt)

også fikk jeg til og med en "sprut" (trodde jeg tisset på meg, men skjønte at det var kvinnelig ejakulasjon)

lykke til

• 21 år senere...
Skrevet
Nelle skrev (På 17.4.2002 den 23.34):

Forresten har jeg et orgasmetips (som iallfall gjelder for klitoris-orgasme): Når du fingrer -kjenner du på et tidspunkt (når det begynner å bli veldig godt osv.) at det nesten kjennes ut som du må tisse? Og -holder du på en måte litt igjen da fordi du er redd for at du virkelig vil komme til å tisse? IKKE hold igjen! Det betyr ikke at du må tisse, men at du får orgasme! 

Før jeg fylte 20 hadde jeg aldri opplevd orgasme, og ble selv tipset om dette. Endte med at jeg tisset. Er nå godt over 40 og har hatt orgasme regelmessig siden den gang. Kan virkelig ikke forstå hvor dette tipset kommer fra.  Klittoris-orgasme føles da overhodet ikke ut som om du må tisse! 

Anonymkode: 5de6c...0cf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pusen skrev (På 17.4.2002 den 14.50):

Forklar så nøyaktig som mulig hvordan det kjennes ut fysisk det å faktisk få en orgasme. Reagerer kroppen ulikt mtp vaginal- og klitorisorgasme. Har hørt noe om muskelsammentrekninger osv..

Jeg er en av dem som aldri har hatt det, men jeg vil jeg vil jeg VIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-04-17 14:51 ]

Når jeg har bra sex så føler jeg alt i hele kroppen konstant,og jeg får orgasmer ofte så akkurat det blir vanskelig og forklare. 

Men,onanerer du? Gjør du knipeøvelser? Knipeøvelser, magemuskler,rumpemuskler og tilogmed lårmuskler er viktig og få trent opp for å få skikkelige orgasmer/oppnå orgasme. Jeg ville anbefalt deg og onanere minst et par ganger i uken, selvom du ikke har lyst og stram vagina,stram rumpa, stram lårmusklene. 

Orgasmer er som bølger de går litt opp og ned igjennom kroppen, for å få en orgasme; når du er på "toppen av en bølge"må du på en måte presse også slippe taket samtidig og "åpne"deg (inni deg). 

Du finner pusteøvelser også på nett som du også kan bruke når du onanerer. 

Jeg kan ikke beskrive orgasmer på en annen måte enn bølger av energi å varme, disse kan være små og store. 

Begynn også å legge dusj hodet på klitoris når du dusjer, men husk å stramme rumpa, sitt gjerne på gulvet. 

Slik startet jeg når jeg var barn, ala 8år. (Dusjet mye 🤣🤣) også sammen med venner. Vi øvde også på å fiske med vagina. Det kan du vel også prøve. Trekke luft inn gjennom vagina og presse ut. Du får aktivert muskler både i mage å vagina på den måten. Dette gjorde vi også i badekar. (Sikkert ikke så veldig litt for vagina balansen, men har sikkert en funksjon det å). 

Anonymkode: da38a...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Før jeg fylte 20 hadde jeg aldri opplevd orgasme, og ble selv tipset om dette. Endte med at jeg tisset. Er nå godt over 40 og har hatt orgasme regelmessig siden den gang. Kan virkelig ikke forstå hvor dette tipset kommer fra.  Klittoris-orgasme føles da overhodet ikke ut som om du må tisse! 

Anonymkode: 5de6c...0cf

Nei, orgasmen føles ikke slik ut. Men, like før du kommer kan folk være redde for å "slippe". For like før man kommer kan det på en måte føles litt it som om man mister kontrollen nedi det området. 

Og derfor kan man linke det til en redsel for å tisse på seg. 

Man må slippe og på en måte presse for å få en orgasme. 

(Har lært mange venninner å få orgasmer!og jeg har fått alle orgasmer man kan få)

Skrevet

noen har leita lenge for å løfte denne tråden - som ble lagd for 21 år siden! 

Pusen skrev (På 17.4.2002 den 14.50):

Forklar...

:sjokkert:

Anonymkode: fefe6...b2e

Skrevet

Og 21 år senere.....

Håper ts/pusen har lært seg å få orgasme iløpet av de 21 årene

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

noen har leita lenge for å løfte denne tråden - som ble lagd for 21 år siden! 

:sjokkert:

Anonymkode: fefe6...b2e

Oj! 

Hehe det la jeg ikke merke til. 

Men, en nyttig tråd da! 

Har lenge vurdert litt av å på om jeg skal starte med noen orgasme kurs for kvinner. 

Føler jeg har mye jeg kan gi bort av erfaring på dette området. 

Deler gjerne med dere her da ,,😅🙈

Skrevet

Mens jeg tar på meg selv så lager jeg mye lyder. Alt ifra små klynkelyder til stønning og hyling. Jeg blir så tent at jeg klarer ikke å holde igjen. Lever meg så inn i min egen verden og det er deilig 😉. Deilig å slippe seg løs selv om man er alene synes jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...