Gå til innhold

Kan man kontrollere tankene?

Fremhevede innlegg

Gjest frisk?
Skrevet

Er man ikke helt frisk når man en sjelden gang lar tankene vandre og ser for seg noen du ser naken etc? Selvom man er sammen med en og man aldri ville vurdert å gjøre noe med noen andre.

Det var et veldig kort spørsmål :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tanker og fantasier har man lov å ha helt for seg selv. Her kan man se for seg nakne så godt som hvem man vil, uten at det betyr noe som helt mer enn at man leker litt med en tanke som man aldri ville ha satt ut i livet.

Jeg tror heller at man ikke er helt frisk om man ikke kan tillate seg selv eller andre å få ha fantasiene sine i fred og ikke godta at tankene er mer nyskjerrige enn det vi selv er i det virkelige liv.

Skrevet

Helt normalt.

Gjest halma
Skrevet

Hvis du har dame synes jeg ikke at du bør tenke på andre jenter naken. Hadde du likt hvis damen din tenkte på andre menn?

Men enkelte menn tenker jo altfor mye på sex.

Damen din fortjener nok bedre.

Gjest Frisk?
Skrevet

Er ikke det at eg tenker på, men det kan dukke opp i hodet mitt.. uten forsvarsel egentlig.. føler meg ekkel når det skjer:/

Skrevet

Ikke bry deg om de tankene. Det er hva du ønsker å sette ut i livet som betyr noe :)

Det hjelper iallefall ikke å skamme seg over tankene sine... :)

Gjest Gjest jente
Skrevet

Slapp av, du er heeeelt normal.

Ville heller kalt deg unormal hvis du hadde evnen til å styre impulsive bilder som plutselig dukker opp i hjernen ;) DA hadde jeg blir skremt... :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...