Yme Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg var inne og tok en titt på alle smileyene man kan velge mellom her på KG, og fant ut at veldig mange av dem ikke kan brukes til noe som helst. Det jeg tenkte da var å lage en tråd hvor folk kan leite fram de teiteste og mest ubrukelige smilyene de finner her inne og prøve å bruke dem i en saklig sammenheng. Ta feks den her Hva i all verden kan man bruke den til? Man kan jo feks skrive "jeg liker å kjøre tog " å det er vel forsåvidt det eneste den kan brukes til, å det er ikke akkurat noe man pleier å skrive uansett... Poenget med tråden er da å finne sånne ubrukelige smajlier og prøve å sette dem inn i et innlegg hvor de passer. Prøv å lag innlegget på hvertfall 2 eller 3 setninger, så man får sagt noe, istedenfor bare "jeg liker å kjøre tog " som jeg brukte i det teite eksempelet mitt.
Gjest Tanita Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 (endret) :enig: Helt enig! Men disse "Enig-smileyene" ser ut som de gjør noe annet enn å nikke... :enig: Og hvorfor ta to helt like smileyer, bare med annen farve på? :enig: :enig: De heter tilmed det samme, altså koden er helt den samme. Kanskje en idè å fornye smileyene litt og rydde litt? Og hva brukes egentlig denne til og er den brukt - ever her i noe innlegg på kg? Edit: Og nå fant jeg ut at det er tre smileyer som har samme kode. For det var ikke den smileyen som bukker som jeg trykka på. Jeg trykka på en gul og en lilla smiley som ser ut som de jokker. Alle heter : enig : ... Endret 8. mars 2009 av Tanita
Gjest Miley Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Det er faktisk tre forskjellige : enig : smil. En rosa, en gul og den i innlegget over. Utrolig dumt. Denne synes jeg er litt ubrukelig. Aldri sett den i bruk heller.
Gjest Tanita Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Og ninjasmiley - tror jeg heller ikke er brukt noe sted. Kanskje den blir populær i hijabdebatter da, for det kan jo se ut som hijab eller burka også da.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Esben Esther Pirreli Benestad er en transvestitt .
Blåbæret Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Denne tror jeg aldri jeg har sett i bruk. Jeg kommer på noen setninger å bruke den i. I dag skal vi ha til middag, Jeg har fått meg en , jeg skal ut å fiske ol.
Hinata Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Hmm, gikk gjennom lista nå og det er noen jeg ikke har sett før, disse to og denne er vel kanskje ikke så aktuell for de fleste. Og hva er forskjellen på disse to? (sminkedokke) (sexy) Er det det at den ene har pupper mens den andre ikke har det?
Suzy Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Kan ikke huske å ha hatt brukt for denne heller... eller
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2009 #12 Skrevet 9. mars 2009 Hmm, gikk gjennom lista nå og det er noen jeg ikke har sett før, disse to og denne er vel kanskje ikke så aktuell for de fleste. Og hva er forskjellen på disse to? (sminkedokke) (sexy) Er det det at den ene har pupper mens den andre ikke har det? Er det pupper har? Trodde det var beina hennes jeg. Ellers er det uhorvelig mange nissesmileyer ute og går. Her er de jeg fant: Hadde det ikke holdt med et par? Denne er fullstendig ubrukelig, men den er ustyrtelig morsom så jeg bruker den av og til:
Suzy Skrevet 9. mars 2009 #13 Skrevet 9. mars 2009 Alle de derre nissene har jeg lurt fælt på... hvorfor så mange?
Hinata Skrevet 9. mars 2009 #14 Skrevet 9. mars 2009 Er det pupper har? Trodde det var beina hennes jeg. Trodde først at det var beina, men hvorfor skal hun ha bein når ikke har bein? Derfor tok jeg den logiske slutningen at det var pupper
Gjest *Ulla* Skrevet 9. mars 2009 #15 Skrevet 9. mars 2009 Denne har jeg aldri sett i bruk, og igrunn aldri hatt bruk for selv heller. Men jeg regner med at den kan brukes til å beskrive visse beilere..? Jeg syns også denne her er veldig rar Og sjelden jeg har bruk for smileyen
Gjest *Ulla* Skrevet 9. mars 2009 #16 Skrevet 9. mars 2009 Alle de derre nissene har jeg lurt fælt på... hvorfor så mange? Jeg liker alle nissene jeg Til jul da.
Daria Skrevet 9. mars 2009 #17 Skrevet 9. mars 2009 Ikke mobb toget mitt! Jeg maste meg til fordi jeg kjører mye tog og syntes vi burde ha et miljøvennlig alternativ til Synes jeg ser de fleste smileyene i bruk fra tid til annet -de er plutselig nyttige når man minst venter det
Suzy Skrevet 10. mars 2009 #18 Skrevet 10. mars 2009 Jeg liker alle nissene jeg Til jul da. Joda, men relativt sett er det ganske kort tid det er jul - og veldig mange nisser
Pest Skrevet 10. mars 2009 #19 Skrevet 10. mars 2009 Men pusen da, ikke snakk piss, Her er mange flotte smileyer.
Fortunatus Skrevet 10. mars 2009 #20 Skrevet 10. mars 2009 Disse tror jeg aldri har sett.. Men er vel slettes ikke verst at KG har en egen halloween-smiley.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå