Løpegutt Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg er mann og har naturlig nok mye hår alle steder på kroppen. Men jeg er litt spesiell. Jeg hater hår! Det er så lite fint synst jeg. Det er også ubehagelig med hår alle steder. Til nå har jeg brukt å barbere vekk alt av hår på kroppen. Også legger. Det føles så mye bedre. Vanligvis tar jeg hårene hver gang jeg dusjer med høvel. Så jeg bare lurer på om dere kvinner har noen geniale tips om hårfjerning, gode bodyloations og annet? Takker for svar Endret 8. mars 2009 av Løpegutt
Gjest Gjest_nadia_* Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Hei! Jeg har en super tips til deg faktisk. Skal fortelle deg at jeg har hatt masse håer på kroppen jeg og, barberte mye med hårfjerningsmaskin, høvel, men det kom like mye og enda mer, hadde blitt HELT desperat og fortvila, MEn takket være den gode resyltaten jeg har funnet ut: På lierstranda " 5 min unna drammen" på drammenlaser klinikk heter det, jeg kjenner til dama som jobber der, har tatt masse behandlinger ho henne, hun har en utrolig bra laser som fjerner hår for godt, men d kan ta flere behandlinger, men det er ikke noe problerm hos henne fordi du får en pakkepris ut ifra områdene du skal fjerne hår, da betaler du opp til 4 behandlingen, og deretter får du GRATIS fjerning HELT til du blir hårfri. Kjempe flink og hyggelig dame, bryr seg om kundne, og skal absolutt gjøre alle fornøyd. Jeg personlig, har fjernet hår fra amhulene, bikinilinje, legg, lår, ansikt, nakken osv. IKKE gå glipp av det, du kommer til å få et nytt liv. VIKTIG: om du vurderer å fjerne nå, så skynd deg før sommer og sol kommer, ellers så må du vente til etter sommeren, så du ikke har hatt sol på 2-3 uker på forhånd! Her er hjemmesida hennes! http://www.drammenlaserklinikk.no/ Drude heter hun.. Håper at du svarer om du ser mit innlegg!! Lykke til
Supahgirl Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 Hei! Jeg har en super tips til deg faktisk. Skal fortelle deg at jeg har hatt masse håer på kroppen jeg og, barberte mye med hårfjerningsmaskin, høvel, men det kom like mye og enda mer, hadde blitt HELT desperat og fortvila, MEn takket være den gode resyltaten jeg har funnet ut: På lierstranda " 5 min unna drammen" på drammenlaser klinikk heter det, jeg kjenner til dama som jobber der, har tatt masse behandlinger ho henne, hun har en utrolig bra laser som fjerner hår for godt, men d kan ta flere behandlinger, men det er ikke noe problerm hos henne fordi du får en pakkepris ut ifra områdene du skal fjerne hår, da betaler du opp til 4 behandlingen, og deretter får du GRATIS fjerning HELT til du blir hårfri. Kjempe flink og hyggelig dame, bryr seg om kundne, og skal absolutt gjøre alle fornøyd. Jeg personlig, har fjernet hår fra amhulene, bikinilinje, legg, lår, ansikt, nakken osv. IKKE gå glipp av det, du kommer til å få et nytt liv. VIKTIG: om du vurderer å fjerne nå, så skynd deg før sommer og sol kommer, ellers så må du vente til etter sommeren, så du ikke har hatt sol på 2-3 uker på forhånd! Her er hjemmesida hennes! http://www.drammenlaserklinikk.no/ Drude heter hun.. Håper at du svarer om du ser mit innlegg!! Lykke til Jeg skal ta hårfjerning under armene, siden når jeg barberer med høvel vokser det ut 0,5 mm dagen etter og slik er det i to dager! så kan bare barebere meg under armene hver tredje dag og det er ikke gøy! men får man rød hud når man har tatt permanent hårfjerning? likte innlegget ditt kjempe masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå