Gå til innhold

Jeg har virkelig klusset det til

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg har klusset det ordentlig til med typen jeg er forelsket i og vil bare ha ut litt frustrasjon og gjerne noen støttende ord :-)

Vi har truffet hverandre i noen måneder nå, men siden vi bor i forskjellige land har vi ikke hatt muligheten til å møtes så ofte som vi vil og har derfor egentlig ikke noe uttalt forhold. Nå er det lenge siden vi har sett hverandre fordi vi begge har vært på reiser i andre verdensdeler og jeg gledet meg noe helt villt til å treffe han igjen som planlagt neste helg.

Da jeg fikk beskjed om at han ikke kunne komme likevel fordi jobbreisen han er på strekker ut i tid, reagerte jeg skikkelig dårlig med å anklage han for ikke være nok interessert i meg. Han svarte at selvom han ikke er en altfor åpen person og som er forsiktig med å vise hva han føler, så er han interessert. Hvis ikke ville han heller gått ut med en jente i hans eget hjemland, noe som ville vært mye lettere for han.

Min anklage ble tydeligvis oppfattet annerledes enn jeg hadde trodd, for nå tror han at jeg ikke vil ha videre kontakt med han og ba meg si fra hvis jeg noensinne ombestemte meg. Jeg reagerer så med å legge alle mine følelser og frustrasjoner på bordet og sparker ballen over til han og lar det være opp til han om han vil ha noe videre kontakt. Dette er to dager siden nå og jeg har ennå ikke hørt noe.

Nå sittter jeg her og angrer bittert på den idiotiske måten jeg reagerte på og innser at jeg har vist meg fra min aller dårligste side på et altfor tidlig tidspunkt i den innledende fasen av et forhold. Siden han er en forsiktig person som ikke uttrykker følelser lett, er jeg redd for at jeg har skremt han bort for godt ved å legge alle mine taker på bordet.

For ordens skyld kan det være verdt å nevne at det gjør ikke saken lettere at all kommunikasjon foregår per e-mail pga. håpløs tidsforskjell mellom stedene vi oppholder oss.

Kunne gjerne trengt noen kloke og oppmuntrende råd nå. Er bare så trist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv en mail til ham. Legg deg flat og si unnskyld og at du overreagerte.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Skriv en mail til ham. Legg deg flat og si unnskyld og at du overreagerte.

Jeg har igrunnen allerede gjort det i samme mail som alle følelsene ble lagt på bordet. Å si unnskyld var iallefall en bra ting jeg klarte å lire av meg...

Skrevet

Om du har lagt alt på bordet og bedt om unnskyldning synes jeg du har gjort det du skal, da bør det være opp til ham og ta neste steg. Å overreagere i frustrasjon bør ikke være nok til å ødelegge om dere er meant to be :)

Gi det litt tid, det ordner seg nok!

Skrevet

Hvis du har forklart situasjonen, så er det neppe annet å gjøre enn å se hva han velger å gjøre. Hvis han faktisk er interessert så tar han nok kontakt. Hvis ikke driter han kanskje i det. Hvis du ikke hører noe i løpet av en uke kan du vel bare sende en mail og spørre hva som står på.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du har forklart situasjonen, så er det neppe annet å gjøre enn å se hva han velger å gjøre. Hvis han faktisk er interessert så tar han nok kontakt. Hvis ikke driter han kanskje i det. Hvis du ikke hører noe i løpet av en uke kan du vel bare sende en mail og spørre hva som står på.

Nei, det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se. Jeg har gitt beskjed om at det er opp til han med videre kontakt så jeg kommer nok ikke til å ta mer initiativ på den fronten. Som Hilde Christina skriver håper jeg det ordner seg hvis det er meant to be.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...