Gå til innhold

2seters sjeselong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er på leting etter en toseters sofa, der hele sofan er en sjeselong, hvis dere skjønner. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en?

Ikea hadde en, men jeg finner den ikke på nettsiden lengre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

tenker du egentlig i prinsippe og sette sammen en høyre- og en venstresjeselong? så det blir en veldig dyp toseter? Veldig mange sofaer som er i moduler du kan gjøre det med

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du kan sette sammen alle sjeselongene fra ikea. Men bir ikke dette ubehagelig å sitte i?

(Ikea.no - stue - tekstilsofaer og lenestoler - sjeselonger)

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Hei!

Jeg er også ute etter noe slikt. Dvs. en toseter "godsofa" der vi kan samles hele familien foran barne-tv.

En toseters sjeselong, eller "et kjærlighetssofa". Istedet for 2 god-stoler, så er jeg på utkikk etter en tøff sofa med plass til 2 voksne (og gjerne to små barn).

Høyre og venstremoduler kan settes ved siden av hverandre. Tror dette kan bli veldig tøft. Men helst skulle jeg hatt en som "satt sammen", slik at ingen detter ned i sprekken.

Skrevet

Hei

Den jeg så på ikea hadde ingen sprekk, det var en toseters sofa, som var dyp. En 2seter bred sjeselong med armlener på begge sider.

Mener jeg har sett en slik i et interiørblad for en tid tilbake også, kanskje fra slettvoll. Men, jeg får lete videre:)

Skrevet

Jeg er på jakt etter det samme, etter å ha sett den IKEA hadde for en stund siden.

Selvfølgelig finnes den ikke der lengre da 'irritert'

*mine inlegg*

Skrevet
Jeg er på jakt etter det samme, etter å ha sett den IKEA hadde for en stund siden.

Selvfølgelig finnes den ikke der lengre da 'irritert'

*mine inlegg*

De har denne på IKEA i Haparanda eller i Gøteborg, om du skal i en av de retningene

Skrevet
De har denne på IKEA i Haparanda eller i Gøteborg, om du skal i en av de retningene

Hahaha, var akkurat den jeg hadde sett her i Norge. Hmmm, *finne noen som skal til sverige*... :)

Skrevet

Dytter opp denne igjen

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Dytter igjen jeg.... Kanskje noen har sett en i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...