Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg bare sint! Sint og veldig skuffet over manglende respekt og enda flere løgner.

Jeg og mannen er i ferd med å avvikle vårt samboerskap. Det varte kort, for forskjellende var for store til at dette var liv laga. Han har holdt tilbake veldig mange ting jeg burde visst om og han har løyet om alt fra bittesmå til kjempestore ting.

Nå er det bare noen dager til jeg er ute herfra, men så faller i dag den siste brikken på plass og jeg skjønner at han har en dame på si`. Hun har ikke vært tilstede så veldig lenge, kanskje en måneds tid ++

Slik ble alle de plutselige jobbreisene forklart, samt "møte gamle venner, og jeg må nok sove over".

Forholdet vårt er jo over- det er ikke der skoen trykker.

Jeg synes bare det er så himla respektløst!!

Dette er en dame han har lett opp på datingtjeneste, så vi snakker ikke tilfeldig møte her. Neida, planlagt og veloverveid.

En del av meg gir rett og slett blanke. Jeg har vært ferdig med han i flere måneder nå, men en annen del av meg mener at man bør behandle hverandre med respekt selv om forholdet er over. Vi deler tross alt hus sammen enn så lenge.

Sitter her nå. Han er "på besøk hos en venn. Må nok sove over og blir sen i morgen ettermiddag". Har kjempelyst til å konfrontere han bare for fy, men fornuften sier at jeg bare skal la det gå... Men jeg er sint og føler meg tråkket på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så vite jeg forstår dere er ikke sammen lenger. Han er singel og så vit jeg vet kan single mennesker gå ut og finne seg damer eller menn så mye de måtte ønske.

Skrevet
Så vite jeg forstår dere er ikke sammen lenger. Han er singel og så vit jeg vet kan single mennesker gå ut og finne seg damer eller menn så mye de måtte ønske.

Ja, for all del. det mener jeg også, men måten han gjør dette på gir meg en veldig flau smak i munnen.

Vi er begge to voksne mennesker på snart 40 år, og hans oppførsel er virkelig ikke den man forventer seg fra en moden mann.

Jeg synes ikke det er greit å lete seg opp ny dame på nettet før "den gamle" har fått flyttet ut engang... Synes du?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge har du bodd der etter at det ble slutt da? Om det er snakk om to uker, ja da var det ganske kort tid og han kunne ha ventet. Om det på den ansre siden er snakk om et par måneder så har han vel benyttet sjansen til å finne en annen å kanskje skulle slippe å ende opp alene. Om dere er i 40 årene kan det jo faktisk hende at han er bekymret for akkurat det.

Skrevet

Uansett alder synes jeg at man avslutter ett forhold før man innleder ett nytt. Og det innbærer å vente til partneren har flyttet ut, med mindre det er snakk om at det tar flere år før man finner ny bolig......

Skrevet
Hvor lenge har du bodd der etter at det ble slutt da? Om det er snakk om to uker, ja da var det ganske kort tid og han kunne ha ventet. Om det på den ansre siden er snakk om et par måneder så har han vel benyttet sjansen til å finne en annen å kanskje skulle slippe å ende opp alene. Om dere er i 40 årene kan det jo faktisk hende at han er bekymret for akkurat det.

Han fant den nye damen knapt 2 uker etter at vi besluttet å ende samboerforholdet, men startet letingen på datingsider før dette. Tror han begynte før den endelige avgjørelsen var tatt...

Gjest til deg
Skrevet

forstår deg godt, trådstarter

det er respektløst

Skrevet

Forstår deg, men om du er ferdig med ham kan du jo bare tenke at det var bra du fant ut hva slags mann han er og gå videre :)

Gjest farge
Skrevet

Så utrolig respektløst! For en feig frekking! Ikke bruk energi på å tenke på det en gang. Så bra for deg at du snart skal flytte!

Skrevet

Ja, det er respektløst. Godt du skal flytte fra en slik mann! :)

Gjest hopeful
Skrevet

Respektløst!! Bare vær glad for at du er ferdig med mannen snart!!

Skrevet (endret)

Dumt at han var på leit før det ble slutt.

Men når det er slutt (og dere er begge enige(?)) så er han vel egentlig fri til å gjøre hva han vil, så lenge han ikke drasser henne med hjem til dere... Godt du snart skal flytte, så slipper du dette!

Endret av Jade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...